Terug

Hond binnen in Quick geplast , geen reactie medewerkers

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Quick

09/03/2022

Woe 9 maart om 11u45 Quick st Kruis Brugge. Een dame was aanwezig met een witte hond , was druk aan het telefoneren . Na een kleine 10 min gaf ze haar bestelling in via kiosk. Een bezoeker die zat te eten maakte de medewerker attent dat de hond had geplast op de grond. De medewerker. Zei niets ook andere medewerkers en manager spraken de vrouw niet aan. Ze hadden het duidelijk gezien. Het ergste was dat er niemand de vloer reinigde. Ondertussen liepen veel mensen er in en kinderen. Er staat aan de deur duidelijk geen honden toegelaten!

Berichten (3)

Quick

Naar: K. D.

17/03/2022

Cher client,Merci pour votre message. Nous avons reçu votre commentaire et nous nous excusons pour la gene occasionnée.Pour mieux répondre à ce commentaire, partagez votre expérience sur: s:www.quick.be/fr/customerserviceCordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11

K. D.

Naar: Quick

17/03/2022

Een antwoord in het Nederlands zou mooi geweest zijn. Maar zo de indruk dat Quick het niet zo nauw neemt met regeltjes.??

Quick

Naar: K. D.

17/03/2022

Beste klant,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak.Om deze opmerking beter te behandelen, gelieve uw ervaring door te geven via:s:www.quick.be/nl/customerserviceCordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform