Terug

Hamburger bevatte groot stuk gemalen bot en kies brak helemaal af

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Quick

06/09/2023

Beste, op 30/8/23 bezocht ik de Quick in oostakker via de drive en kocht formidabele menu. Terwijl ik hamburger opat, beet ik ineens op iets keihard en kies brak af tot net aan tandvlees. Ik stopte onmiddellijk met eten en het bleek een stok gemalen bot in t vlees te zijn. Ik stopte onmiddellijk met eten en bewaarde alles, een nieuwe tand is duur gevolg van het nuttigen van een hamburger, wat ik me niet kan permitteren

Berichten (2)

Quick

Naar: K. D.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak.Om dit verder te behandelen, vragen we uw ervaring door te geven via:s:www.quick.be/nl/customerservice.Cordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11

Quick

Naar: K. D.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor uw bericht. We hebben uw opmerking goed ontvangen en excuseren ons alvast voor het ongemak.Om dit verder te behandelen, vragen we uw ervaring door te geven via:s:www.quick.be/nl/customerservice.Cordialement,Kind regards,Met vriendelijke groeten,Customer ServiceBurger Brands Belgium S.A./ N.V.Sneeuwbeslaan 20 b. 092610 Wilrijk - BelgiumT + 32 (0)3 286 18 11


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform