Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
C. S.
18/07/2025

foutieve informatie

Geachte mevrouw/heer, Ik kocht een Firewall Regenjas voor heren van Rab en betaalde ik er 200 euro voor. Ik kreeg een regen doorlatende jas terwijl er op jullie website staat, waterdicht en ademend: 3-laags 40D Pertex® Shield biedt robuuste bescherming tegen regen en wind, terwijl het vocht van binnenuit afvoert voor optimaal comfort. Als ik dit had geweten, dan had ik de jas nooit gekocht. De jas had een bescherming moeten zijn tijdens het bergklimmen. Het werd geen aangename klim...doorweekt waardoor ook heel koud...gevaarlijk. Ter plaatse nieuwe jas moeten kopen. Omdat ik de aankoop deed met foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de aankoop. Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van 200 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik wens geen tegoedbon, het vertrouwen is geschaad. Met vriendelijke groet

Afgesloten
G. V.
29/08/2024

Garantieprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 1-2-2023 kocht ik WANDELSCHOENEN LOWA CAMINO EVO GORE-TEX in uw winkel en betaalde ik er 289,95 € voor. Enkele dagen nadat ik de schoenen voor het eerst op wandelvakantie gebruikte (paar maanden vanaf de aankoop), vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek: loskomen van de rubberen stootranden vooraan en daardoor een scheur in de stootrand van de rechterschoen + loskomende naden. Op 3-5-2023 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging of herstel van het product onder garantie te vragen. De schoenen werden hersteld, maar bij elke volgende wandelvakantie bleef het probleem met de loskomende stootranden + scheur (op dezelfde plaats) zich voordoen. De schoenen gingen 4 x naar jullie of LOWA's repairdienst (met telkens een wachttijd van 4 tot 6 weken!). Deze herstellingen werden gratis uitgevoerd. De laatste maal wenste ik geen herstel meer, maar vroeg ofwel nieuwe schoenen ofwel een evenwaardige waardebon. Mijn verzoek is afgewezen omdat het leer van mijn schoenen volgens LOWA te droog was door slecht onderhoud, waardoor herstel (volgens LOWA) niet meer mogelijk was en daarom ook niet onder garantie viel. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het probleem zich reeds voordeed na enkele dagen gebruik en dus onmogelijk kon te maken hebben met droog leer. Na vele jaren ervaring als bergwandelaar, durf ik zeggen dat ik mijn schoenen goed onderhoud. Dit werd ook bevestigd door de verkopers in de winkel (de laatste keer was er uiteraard wat sleet op mijn schoenen na 2 jaar gebruik). Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groeten • Orderbevestiging (zie klantenaccount op naam van L.enaerts Annemie) • Betalingsbewijs (idem) Zie ook de vele mails met jullie naverkoopdienst

Opgelost
E. D.
27/05/2024

Duur wandeljasje niet meer waterdicht

Beste ik kocht een waterdicht jasje van Mammut op 2 oktober 2021. Het is nu al totaal niet meer waterbestendig, de persoon van de chat zegt dat het inderdaad niet zou mogen en dat hij zelf een jasje van Mammut heeft dat ook niet meer waterdicht is. Toch gaat er geen contact opgenomen worden met Mammut, omdat de garantie voorbij is. Echter van zulk een duur jasje verwacht je dat het langer meegaat dan 2,5 jaar

Opgelost
J. T.
12/12/2023

Zware huiduitslag door blauwe thermisch boxers

A.S.Adventure A.S.Adventure Customer Service03-11-2023 bestelnummer #16387913 - A.S.Web BE en 27-10-2023 bestelnummer #16378665 - A.S.Web BERuben (A.S.Adventure)11 dec 2023 12:07 CETDag Joris Ik kreeg deze reactie van mijn collega van de Dienst Naverkoop: Oei, nee dit is echt de eerste keer ooit dat we hier iets over horen en we verkopen deze toch al enkele jaren.Misschien moet hij ze eerst eens proberen te wassen? Kijken of het blijft terugkomen?Icebreaker is wel heel streng op het gebruik van natuurlijke materialen, dus ik denk niet dat schadelijke stoffen er iets mee te maken hebben. Met vriendelijke groetenRubenRuben (A.S.Adventure)11 dec 2023 09:55 CETDag Joris Bedankt voor je bericht en je feedback. We koppelen dit zeker terug naar de collega's en vragen na of hier meerdere klachten over zijn gekomen.Moest ik meer info krijgen dan laat ik het je weten. Met vriendelijke groetenRubenJoris9 dec 2023 08:29 CETTevreden over boxers MAAR Van het thermisch boxers van bestelling 3 nov kregen wij zware huiduitslag op de dijen . Ondanks de goede behandeling door dokter en apothekersrecept (Dr attest van 13 nov kan opgevraagd worden ) zijn de vlekken ,na genezing , blijven nog steeds zichtbaar vlekken op mijn huid. Er is geen enkele waarschuwing hiervoor op uw kledij of bijsluiter en controle op verantwoord ondernemen lijkt me dit zeker niet . Gezien we dit met de bestelling van 27 okt ( zwart boxers) niet hadden , moet er duidelijk voor de blauwe boxers een schadelijke stof achter gebleven zijn

Afgesloten
S. V.
7/07/2023

Pakketje zoek

Beste, Ik bestelde een campeerstoeltje, die ik dringend nodig heb vermits ik volgende week naar het Zuiden trek met de kampeerwagen.Bij het opvolgen van Track&Trace (BPost) stond eerst dat het pakket verkeerdelijk naar Lier gestuurd werd (Moest naar Schaarbeek)Vandaag meldt de status Adres niet herkend. Het pakket blijkt dus verloren te zijn.Ik verwacht dat de klantendienst van A.S. Adventure mij zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar van het stoeltje opstuurt, zodat ik met een gerust gevoel op reis kan vertrekken.

Opgelost
P. A.
13/10/2022

Problemen met mijn terugbetaling

Beste, op 25 augustus ll. heb ik bij A.S. Adventure een kleed besteld. Bij ontvangst merkte ik dat het kleed veel te groot was. Ik heb via de chat met iemand van A.S. Adventure gecommuniceerd en gevraagd of ik het kleed kon omruilen voor een kleinere maat. De persoon van A.S. Adventure heeft mij gezegd dat ik mijn kleed moest terugsturen en wachten op mijn terugbetaling om daarna het kleed opnieuw te bestellen in een kleinere maat.A.S. Adventure beweert dat op 30 augustus ll. het bedrag van 119,00 euro werd teruggestort op mijn rekening.Helaas heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen.Als bewijs heb ik, een paar weken geleden, een overzicht van mijn bankverrichtingen aan hen overgemaakt om aan te tonen dat ik het geld niet heb ontvangen.Vandaag hebben ze mij laten weten dat voor hen alles correct is afgehandeld.Wat kan ik nog meer doen om te bewijzen dat ik het geld niet heb ontvangen?Met vriendelijke groeten,Petra Adriaens

Afgesloten
E. T.
25/05/2021

probleem met garantie: jas niet waterdicht

Op 01/12/2020 kocht ik bij u een (dubbele) winterjas van het merk The North Face, zogezegd waterdicht. Dit bleek niet zo te zijn en toen ik vorige zaterdag 22/05/2021 met mijn doorweekte jas naar de A.S. Adventure Store in Woluwe Shopping ging om dit te melden en hiervoor een vergoeding te vragen, kreeg ik te horen dat ik de jas mocht binnenbrengen en dat ze hem wel opnieuw waterdicht zouden maken. Dit lijkt me een absurde oplossing waarin ik niet geloof. Ik ben al jaren klant en verwacht niet alleen kwaliteitsproducten, in dit geval kledij van topkwaliteit, maar ook een kwaliteitsvolle klantendienst. Bovendien is het merk niet goedkoop en heeft de jas me 259,95 EUR gekost! Ik heb al verschillende jassen, vooral regenjassen, van The North Face gehad, en dit is me nog nooit overkomen! Wellicht betreft het een fabricagefout. Een lange wandeling in de gietende regen was genoeg om mij tot op mijn huid nat te maken... Ik ben niet akkoord met een herstelling van de waterdichtheid en vind dat ik recht heb op de volledige terugbetaling van het bedrag in kwestie. Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst en vriendelijke groeten

Opgelost
F. S.
31/03/2021

Bandje garmin vivosport stuk binnen gar normaal gebruik

Beste, Zie emails naar as adventure en garmin belux. Hierbij officiele klacht : bandje van deze watch mag niet breken bij normaal gebruik. Een reparatie van 78 eur op een aankoop van 119 eur is buiten proportie. U dient binnen te garantie te vervangen of met alternatief te komen of aankoopkosten terug te geven.

Opgelost
K. D.
18/02/2021

Merrell Schoen Moab FST 2 Gore-Tex

BesteIvm mijn Merrell schoenen Moab FST 2 Gore-Tex, aangekocht bij AS Adventure op 15 febr. 2020.Ze waren nog geen jaar oud, en het Gore-Tex membraan liet al water door. In januari was ik ermee naar de winkel geweest, daar zei men dat ik ze te intensief gebruikt heb waardoor er scheurtjes zijn ontstaan op de plaatsen waar de schoenen altijd 'geplooid' worden bij het stappen. Ook de zolen zijn een beetje afgesleten wat voor hen het bewijs is dat ik ze intensief heb gebruikt. Als gevolg komt de garantie niet tussen, waardoor ik dus nieuwe zou moeten kopen.Als ik mijn andere schoenen bekijk die veel ouder zijn, dan is de zool ook al wat gesleten wat toch normaal is mag ik stellen. Deze schoenen zijn ouder en dus meer gebruikt, maar laten nog geen water door. In de zomer draag ik trouwens nooit die Merrell schoenen, maar sandalen of ander open schoeisel. In de winter gebruik ik mijn Lowa bottienes om te wandelen.Van intensief gebruik kan men hier toch niet spreken, wel van normaal gebruik. Ik vind het niet ok dat deze 'A-schoenen' al na 1 jaar water doorlaten, en dat ze de oorzaak bij mij leggen dat ik ze te intensief zou gebruikt hebben. De oorzaak moet eerder gezocht worden in ofwel minderwaardige materialen, of in fouten in het productieproces. Daarom vind ik dat de garantie hier aangesproken mag worden, en dat ik recht heb op een nieuw paar waterdichte schoenen.Graag jullie mening en support waarvoor dank.Vriendelijke groetKoen Deschuyter

Opgelost
K. V.
14/01/2021

Misleidende korting

Ik bestelde begin januari een artikel online. Stond als laatste stuk-20%Na zelf gecheckt te hebben was er idd geen andere maat meer in voorraad En de desbetreffende maat het allerlaatste. Na bestelling kwam dan ookArtikel niet meer beschikbaar Kort daarna tijdens bezoek op dezelfde site stond artikel nog altijd op hun site maar nu -50%.Ik klikte het aan maar kreeg dezelfde melding niet meer beschikbaar Ik nam contact op met hun ..Met de vraag waarom een uitverkocht Artikel kort na mijn bestelling-50% zetten..hier klopt iets niet. Antwoord...wij hadden nog andere maten...wat dus niet waar is!Ik voel me misleid..bij vraag voor rechtzetting blijft het antwoord wij hebben het recht om te verlagen omdat er nog maten zijn, je hebt pech.Vlak na mijn bestelling van dat ene enige product, dus buitenkansIs het -50%.Dit is pure oplichting. Er is nog altijd geen artikel meer verkrijgbaar ondanks hun overtuiging.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform