Terug

foutieve informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

C. S.

Naar: A.S. Adventure

18/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik kocht een Firewall Regenjas voor heren van Rab en betaalde ik er 200 euro voor. Ik kreeg een regen doorlatende jas terwijl er op jullie website staat, waterdicht en ademend: 3-laags 40D Pertex® Shield biedt robuuste bescherming tegen regen en wind, terwijl het vocht van binnenuit afvoert voor optimaal comfort. Als ik dit had geweten, dan had ik de jas nooit gekocht. De jas had een bescherming moeten zijn tijdens het bergklimmen. Het werd geen aangename klim...doorweekt waardoor ook heel koud...gevaarlijk. Ter plaatse nieuwe jas moeten kopen. Omdat ik de aankoop deed met foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de aankoop. Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van 200 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik wens geen tegoedbon, het vertrouwen is geschaad. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 25 juli 2025

A.S. Adventure

Naar: C. S.

28/08/2025

------------------------------------------------------- Asadventure.com Help center Emilie (A.S.Adventure) 28 aug 2025 09:52 CEST Beste, Kan de klant aangeven op welk account (e-mailadres) of onder welke naam ik deze aankoop kan terugvinden? Dan willen we dit uiteraard nagaan en de jas inspecteren. Vriendelijke groeten, Emilie Klachten 18 jul 2025 11:16 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform