Op 01/12/2020 kocht ik bij u een (dubbele) winterjas van het merk The North Face, zogezegd waterdicht. Dit bleek niet zo te zijn en toen ik vorige zaterdag 22/05/2021 met mijn doorweekte jas naar de A.S. Adventure Store in Woluwe Shopping ging om dit te melden en hiervoor een vergoeding te vragen, kreeg ik te horen dat ik de jas mocht binnenbrengen en dat ze hem wel opnieuw waterdicht zouden maken. Dit lijkt me een absurde oplossing waarin ik niet geloof. Ik ben al jaren klant en verwacht niet alleen kwaliteitsproducten, in dit geval kledij van topkwaliteit, maar ook een kwaliteitsvolle klantendienst. Bovendien is het merk niet goedkoop en heeft de jas me 259,95 EUR gekost! Ik heb al verschillende jassen, vooral regenjassen, van The North Face gehad, en dit is me nog nooit overkomen! Wellicht betreft het een fabricagefout. Een lange wandeling in de gietende regen was genoeg om mij tot op mijn huid nat te maken... Ik ben niet akkoord met een herstelling van de waterdichtheid en vind dat ik recht heb op de volledige terugbetaling van het bedrag in kwestie. Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst en vriendelijke groeten