Terug

probleem met garantie: jas niet waterdicht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. T.

Naar: A.S. Adventure

25/05/2021

Op 01/12/2020 kocht ik bij u een (dubbele) winterjas van het merk The North Face, zogezegd waterdicht. Dit bleek niet zo te zijn en toen ik vorige zaterdag 22/05/2021 met mijn doorweekte jas naar de A.S. Adventure Store in Woluwe Shopping ging om dit te melden en hiervoor een vergoeding te vragen, kreeg ik te horen dat ik de jas mocht binnenbrengen en dat ze hem wel opnieuw waterdicht zouden maken. Dit lijkt me een absurde oplossing waarin ik niet geloof. Ik ben al jaren klant en verwacht niet alleen kwaliteitsproducten, in dit geval kledij van topkwaliteit, maar ook een kwaliteitsvolle klantendienst. Bovendien is het merk niet goedkoop en heeft de jas me 259,95 EUR gekost! Ik heb al verschillende jassen, vooral regenjassen, van The North Face gehad, en dit is me nog nooit overkomen! Wellicht betreft het een fabricagefout. Een lange wandeling in de gietende regen was genoeg om mij tot op mijn huid nat te maken... Ik ben niet akkoord met een herstelling van de waterdichtheid en vind dat ik recht heb op de volledige terugbetaling van het bedrag in kwestie. Dank bij voorbaat voor uw tussenkomst en vriendelijke groeten

Berichten (7)

A.S. Adventure

Naar: E. T.

25/05/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - probleem met garantie: jas niet waterdicht - (CPTBE01279738-17)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 48 uur een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 736945. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WVD58V-RD95]

A.S. Adventure

Naar: E. T.

25/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

E. T.

Naar: A.S. Adventure

28/05/2021

Beste Irene,Ik ben opnieuw naar de winkel geweest, waar ze de jas niet wilden aannemen. Ik moet volgens hen eerst de jas opnieuw impregneren en alleen als dit niet het gewenste resultaat geeft, mag ik teruggaan en zullen ze de jas naar de leverancier sturen...Ik heb mijn jas dus met de hand geïmpregneerd en zal hem testen in de regen van zodra dat kan. Ik vrees ervoor...

E. T.

Naar: A.S. Adventure

28/05/2021

Excuus: Irjen - die automatische spellingcontrole toch...

A.S. Adventure

Naar: E. T.

28/05/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - probleem met garantie: jas niet waterdicht - (CPTBE01279738-17)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 48 uur een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 738030. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[Q5OLGK-4EG7]

A.S. Adventure

Naar: E. T.

28/05/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - probleem met garantie: jas niet waterdicht - (CPTBE01279738-17)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 48 uur een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 738031. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[7O28DW-883G]

A.S. Adventure

Naar: E. T.

28/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform