Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
foutieve informatie
Geachte mevrouw/heer, Ik kocht een Firewall Regenjas voor heren van Rab en betaalde ik er 200 euro voor. Ik kreeg een regen doorlatende jas terwijl er op jullie website staat, waterdicht en ademend: 3-laags 40D Pertex® Shield biedt robuuste bescherming tegen regen en wind, terwijl het vocht van binnenuit afvoert voor optimaal comfort. Als ik dit had geweten, dan had ik de jas nooit gekocht. De jas had een bescherming moeten zijn tijdens het bergklimmen. Het werd geen aangename klim...doorweekt waardoor ook heel koud...gevaarlijk. Ter plaatse nieuwe jas moeten kopen. Omdat ik de aankoop deed met foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de aankoop. Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van 200 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Ik wens geen tegoedbon, het vertrouwen is geschaad. Met vriendelijke groet
Garantieprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 1-2-2023 kocht ik WANDELSCHOENEN LOWA CAMINO EVO GORE-TEX in uw winkel en betaalde ik er 289,95 € voor. Enkele dagen nadat ik de schoenen voor het eerst op wandelvakantie gebruikte (paar maanden vanaf de aankoop), vertoonde het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek: loskomen van de rubberen stootranden vooraan en daardoor een scheur in de stootrand van de rechterschoen + loskomende naden. Op 3-5-2023 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging of herstel van het product onder garantie te vragen. De schoenen werden hersteld, maar bij elke volgende wandelvakantie bleef het probleem met de loskomende stootranden + scheur (op dezelfde plaats) zich voordoen. De schoenen gingen 4 x naar jullie of LOWA's repairdienst (met telkens een wachttijd van 4 tot 6 weken!). Deze herstellingen werden gratis uitgevoerd. De laatste maal wenste ik geen herstel meer, maar vroeg ofwel nieuwe schoenen ofwel een evenwaardige waardebon. Mijn verzoek is afgewezen omdat het leer van mijn schoenen volgens LOWA te droog was door slecht onderhoud, waardoor herstel (volgens LOWA) niet meer mogelijk was en daarom ook niet onder garantie viel. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat het probleem zich reeds voordeed na enkele dagen gebruik en dus onmogelijk kon te maken hebben met droog leer. Na vele jaren ervaring als bergwandelaar, durf ik zeggen dat ik mijn schoenen goed onderhoud. Dit werd ook bevestigd door de verkopers in de winkel (de laatste keer was er uiteraard wat sleet op mijn schoenen na 2 jaar gebruik). Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groeten • Orderbevestiging (zie klantenaccount op naam van L.enaerts Annemie) • Betalingsbewijs (idem) Zie ook de vele mails met jullie naverkoopdienst
Duur wandeljasje niet meer waterdicht
Beste ik kocht een waterdicht jasje van Mammut op 2 oktober 2021. Het is nu al totaal niet meer waterbestendig, de persoon van de chat zegt dat het inderdaad niet zou mogen en dat hij zelf een jasje van Mammut heeft dat ook niet meer waterdicht is. Toch gaat er geen contact opgenomen worden met Mammut, omdat de garantie voorbij is. Echter van zulk een duur jasje verwacht je dat het langer meegaat dan 2,5 jaar
Zware huiduitslag door blauwe thermisch boxers
A.S.Adventure A.S.Adventure Customer Service03-11-2023 bestelnummer #16387913 - A.S.Web BE en 27-10-2023 bestelnummer #16378665 - A.S.Web BERuben (A.S.Adventure)11 dec 2023 12:07 CETDag Joris Ik kreeg deze reactie van mijn collega van de Dienst Naverkoop: Oei, nee dit is echt de eerste keer ooit dat we hier iets over horen en we verkopen deze toch al enkele jaren.Misschien moet hij ze eerst eens proberen te wassen? Kijken of het blijft terugkomen?Icebreaker is wel heel streng op het gebruik van natuurlijke materialen, dus ik denk niet dat schadelijke stoffen er iets mee te maken hebben. Met vriendelijke groetenRubenRuben (A.S.Adventure)11 dec 2023 09:55 CETDag Joris Bedankt voor je bericht en je feedback. We koppelen dit zeker terug naar de collega's en vragen na of hier meerdere klachten over zijn gekomen.Moest ik meer info krijgen dan laat ik het je weten. Met vriendelijke groetenRubenJoris9 dec 2023 08:29 CETTevreden over boxers MAAR Van het thermisch boxers van bestelling 3 nov kregen wij zware huiduitslag op de dijen . Ondanks de goede behandeling door dokter en apothekersrecept (Dr attest van 13 nov kan opgevraagd worden ) zijn de vlekken ,na genezing , blijven nog steeds zichtbaar vlekken op mijn huid. Er is geen enkele waarschuwing hiervoor op uw kledij of bijsluiter en controle op verantwoord ondernemen lijkt me dit zeker niet . Gezien we dit met de bestelling van 27 okt ( zwart boxers) niet hadden , moet er duidelijk voor de blauwe boxers een schadelijke stof achter gebleven zijn
Pakketje zoek
Beste, Ik bestelde een campeerstoeltje, die ik dringend nodig heb vermits ik volgende week naar het Zuiden trek met de kampeerwagen.Bij het opvolgen van Track&Trace (BPost) stond eerst dat het pakket verkeerdelijk naar Lier gestuurd werd (Moest naar Schaarbeek)Vandaag meldt de status Adres niet herkend. Het pakket blijkt dus verloren te zijn.Ik verwacht dat de klantendienst van A.S. Adventure mij zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar van het stoeltje opstuurt, zodat ik met een gerust gevoel op reis kan vertrekken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten