Terug

Misleidende korting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: A.S. Adventure

14/01/2021

Ik bestelde begin januari een artikel online. Stond als laatste stuk-20%Na zelf gecheckt te hebben was er idd geen andere maat meer in voorraad En de desbetreffende maat het allerlaatste. Na bestelling kwam dan ookArtikel niet meer beschikbaar Kort daarna tijdens bezoek op dezelfde site stond artikel nog altijd op hun site maar nu -50%.Ik klikte het aan maar kreeg dezelfde melding niet meer beschikbaar Ik nam contact op met hun ..Met de vraag waarom een uitverkocht Artikel kort na mijn bestelling-50% zetten..hier klopt iets niet. Antwoord...wij hadden nog andere maten...wat dus niet waar is!Ik voel me misleid..bij vraag voor rechtzetting blijft het antwoord wij hebben het recht om te verlagen omdat er nog maten zijn, je hebt pech.Vlak na mijn bestelling van dat ene enige product, dus buitenkansIs het -50%.Dit is pure oplichting. Er is nog altijd geen artikel meer verkrijgbaar ondanks hun overtuiging.

Berichten (7)

A.S. Adventure

Naar: K. V.

14/01/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 5 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 691345. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WV6ZXO-045Z]

A.S. Adventure

Naar: K. V.

15/01/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)----------------------------------------------Irjen, 15 jan. 2021 08:53 CETBeste,Bedankt voor je bericht.We begrijpen dat dit geen aangename ervaring is en dit is zeker niet de service die we je willen bieden. We contacteerden reeds onze winkels maar ook daar ligt het artikel niet meer op stock. Daarom waren we genoodzaakt het product in de bestelling te annuleren. In dat geval informeren wij je zo snel mogelijk en betalen we je uiteraard integraal terug.Indien je ons je rekeningnummer bezorgt, zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot de terugbetaling.Onze oprechte excuses voor het geleden ongemak. We hopen je vooralsnog terug te mogen verwelkomen op onze website, of in één van onze winkels.Indien ik je kan helpen bij het zoeken naar een goed alternatief hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,Irjen----------------------------------------------Klachtenbox, 14 jan. 2021 16:15 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WV6ZXO-045Z] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WV6ZXO-045Z]

K. V.

Naar: A.S. Adventure

15/01/2021

Bedankt voor jullie positieve respons.Ik ben jarenlang al een trouwe klant. Dit was ik niet gewoon van de firma. Hierbij geef ik dan mijn rekeningnummer. BE65 1030 2669 7296Mvg

A.S. Adventure

Naar: K. V.

15/01/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 5 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 691574. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[8DW0PE-2PG4]

A.S. Adventure

Naar: K. V.

15/01/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)----------------------------------------------Irjen, 15 jan. 2021 10:38 CETBeste Kathleen,Mijn excuses voor de verwarring.Ik zie dat je bestelling niet geannuleerd werd maar gewoon verzonden .Het klopt dat door een retour van een andere klant dit artikel opnieuw online gekomen is.Door een soldenophoging werd de korting inderdaad vergroot.In soldenperiodes is een extra afprijzing altijd mogelijk. De prijs op de dag van de aankoop is steeds de correcte prijs bij A.S.Adventure. Het is zo dat de prijzen op de website en in de winkels steeds hetzelfde zijn.Uiteraard heb je de mogelijkheid om de jas te retourneren binnen de voorziene retourperiode. Dit kan enkel wanneer het artikel nog niet gebruikt werd en voorzien is van de originele labels. Je kan hiervoor terecht in al onze A.S.Adventure stores.Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet ons te contacteren.Alvast bedankt voor je begrip.Vriendelijke groeten,Irjen----------------------------------------------Klachtenbox, 15 jan. 2021 09:01 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[8DW0PE-2PG4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[8DW0PE-2PG4]

K. V.

Naar: A.S. Adventure

15/01/2021

691345Dit is idd de manier om jullie er uit te praten...ik heb jullie site non stop gevolgd....geen enkel moment is die jas in gelijk welke maat ook maar enigzins verschenen. Dus als ik vandaag de jas retour kan ik erna aan -50% terug kopen....Dat is jullie klantvriendelijkheid.Niets zal me er nu van weerhouden om mondeling en via media mijn verhaal te verspreiden..als waarschuwing naar anderen. KVH

A.S. Adventure

Naar: K. V.

15/01/2021

-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 5 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 691690. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[XZV7PW-RX3K]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform