-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Misleidende korting - (CPTBE01166043-06)----------------------------------------------Irjen, 15 jan. 2021 08:53 CETBeste,Bedankt voor je bericht.We begrijpen dat dit geen aangename ervaring is en dit is zeker niet de service die we je willen bieden. We contacteerden reeds onze winkels maar ook daar ligt het artikel niet meer op stock. Daarom waren we genoodzaakt het product in de bestelling te annuleren. In dat geval informeren wij je zo snel mogelijk en betalen we je uiteraard integraal terug.Indien je ons je rekeningnummer bezorgt, zullen wij zo snel mogelijk overgaan tot de terugbetaling.Onze oprechte excuses voor het geleden ongemak. We hopen je vooralsnog terug te mogen verwelkomen op onze website, of in één van onze winkels.Indien ik je kan helpen bij het zoeken naar een goed alternatief hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,Irjen----------------------------------------------Klachtenbox, 14 jan. 2021 16:15 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WV6ZXO-045Z]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[WV6ZXO-045Z]