Klacht
E. D.
Naar: A.S. Adventure
Beste ik kocht een waterdicht jasje van Mammut op 2 oktober 2021. Het is nu al totaal niet meer waterbestendig, de persoon van de chat zegt dat het inderdaad niet zou mogen en dat hij zelf een jasje van Mammut heeft dat ook niet meer waterdicht is. Toch gaat er geen contact opgenomen worden met Mammut, omdat de garantie voorbij is. Echter van zulk een duur jasje verwacht je dat het langer meegaat dan 2,5 jaar
Berichten (9)
A.S. Adventure
Naar: E. D.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Duur wandeljasje niet meer waterdicht - (CPTBE02021127-35)Beste,We hebben jouw vraag goed ontvangen. We doen onze uiterste best om jouw vraag binnen de 4 kantooruren te beantwoorden. (dagelijks tussen 8u-21u)Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 1077678.Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met avontuurlijke groeten,Team A.S.Adventure --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[9P0M17-XVKYE]
A.S. Adventure
Naar: E. D.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Duur wandeljasje niet meer waterdicht - (CPTBE02021127-35)----------------------------------------------Charlotte, 27 mei 2024 16:14 CESTBeste,We betreuren deze klacht gezien we de klant zo volwaardig mogelijk te woord hebben gestaan en er slechts een gedeelte van het chat gesprek voorgelegd wordt.De garantie periode geldt 2 jaar, dit in overeenstemming als verdeler van het merk met de leverancier Mammut. Een productiefout maakt zich doorgaans binnen 6 maanden kenbaar, overige vaststellingen die 2.5 jaar na in gebruik name opduiken kunnen te maken hebben met foutief gebruik of gebrek aan onderhoud van de DWR laag.Meer informatie over onze garantie voorwaarden kan je hier vinden: s:help.asadventure.com/hc/nl/categories/4407937032081-Garantie-Intussen hebben we de klant een gratis retour label bezorgd opdat we de jas door Mammut kunnen laten testen. Indien een gratis wasbeurt door onze Care and Repair dienst deel van de oplossing kan zijn om de DWR laag te onderhouden wensen we hier eveneens in tegemoet te komen.De klant zal verder op de hoogte gehouden worden van de bevindingen van de leverancier door onze collega's dienst na verkoop.Bij verdere vragen, aarzel niet om ons hieromtrent te contacteren.Vriendelijke groet,Charlotte----------------------------------------------Klachtenbox, 27 mei 2024 15:11 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[9P0M17-XVKYE]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[9P0M17-XVKYE]
E. D.
Naar: A.S. Adventure
Beste, ik heb het jasje terug gekregen. Mag ik,bvragen wat ber gebeurd is, of wat Mammut gedaan/geegd heeft?
A.S. Adventure
Naar: E. D.
------------------------------------------------------- A.S.Adventure Customer Service Nieuw bericht van ERICRenaud (A.S.Adventure) 18 jun 2024 12:24 CEST Hallo Eric,Dit is het antwoord van onze dienst naverkoop:We hebben jouw jas met zorg gewassen én geïmpregneerd. Wanneer het GTX membraan echter reeds beschadigd was alvorens de wasbeurt, is het niet abnormaal dat de jas niet meer waterafstotend is. Het GTX membraan geraakt beschadigd wanneer je jouw jas niet voldoende reinigt ten opzichte van het gebruik. Wanneer dit niet gebeurt, zullen vet-en vuilresten zich opstapelen en het GTX membraan beschadigen.Het GTX membraan kan natuurlijk zijn werking ook verliezen doorheen de jaren, het betreft hier dan normale slijtage. Waterdichtheid is ook iets wat we niet kunnen herstellen.Van zodra het membraan beschadigd is, is dit onomkeerbaar. Deze beschadiging kan in geen geval veroorzaakt worden door het wassen en impregneren van een item.Jouw jas werd in elk geval op dezelfde manier behandeld als alle andere items die we hier binnenkrijgen. Het opnieuw wassen en impregneren zal de zaak niet veranderen.Heb je nog vragen? Laat het ons zeker weten.Ik wens je een fijne dag toe.Avontuurlijke groeten,RenaudKlachten 17 jun 2024 18:00 CEST [4XEJMG-EK1JN]
E. D.
Naar: A.S. Adventure
Dank je voor uw snelle antwoord. Er was mij echter gezegd dat de jas terug naar Mammut zou gaan? 15:38:18) Ruben: Ik stuurde je net 2 mails. In de eerste vergat ik natuurlijk de bijlage.. (15:38:20) Eric D'hondt: Toegekomen, bedankt Ruben (15:38:27) Eric D'hondt: Geen probleem (15:43:55) Ruben: Eric, mijn collega van de dienst naverkoop laat me weten dat we de jas kunnen opsturen naar de leverancier. Je gaat deze dan wel langer kwijt zijn, en we kunnen niets beloven wat resultaat betreft, maar het zou kunnen dat ze hier dan toch in tegemoet komen. Ik zeg dat het zou kunnen, niet dat ze dat sowieso gaan doen.
A.S. Adventure
Naar: E. D.
------------------------------------------------------- A.S.Adventure Customer Service Nieuw bericht van ERICSofie (A.S.Adventure) 18 jun 2024 15:41 CEST Beste Eric,Bedankt voor je antwoord.Nadat je jas werd opgestuurd, is deze hier gewassen en geïmpregneerd zoals mijn collega in het vorige bericht toelichtte.Echter werd je jas daarna niet nog naar de leverancier gestuurd. Mijn excuses dat dit niet correct werd opgevolgd door ons.Indien je wenst dat deze alsnog wordt nagekeken door Mammut zelf, dan kan je het retourlabel onderaan deze mail gebruiken om de jas naar ons terug te sturen. Gelieve hierbij zeker het dossiernummer ASF90205382 te vermelden.We willen je wel al meegeven dat Mammut in dit geval, zo goed als zeker, niet zal tussen komen gezien de garantieperiode voorbij is. Verder hangt de waterdichtheid ook af van het onderhoud van de jas. Als de jas in de afgelopen 2.5 jaren niet gewassen, onderhouden werd, dan is het ook mogelijk dat de vermindering van de waterdichtheid hier aan te wijten is. Daarnaast kan de waterdichtheid ook niet hersteld worden eens het membraan geschonden is.Maar zoals gezegd, kunnen we het wel laten nakijken. Je dient er wel rekening mee te houden dat je de jas in dat geval 7 à 8 weken kwijt bent.Vriendelijke groeten,SofieKlachten 18 jun 2024 13:30 CEST [V6X9W9-XGMGZ]
E. D.
Naar: A.S. Adventure
neiet echt een optie, in totaal ben ik 'm dan 10 weken kwijt geweest, dat is in deze zomer geen oplossing. Ik zie van 't weekend wel hoe waterdicht hij is na de behandeling...
E. D.
Naar: A.S. Adventure
In de mail die ik ontvangen heb staat wel deze zin: Indien jouw Case By Case product toch onherstelbaar lijkt te zijn, ga je akkoord met een tegoedbon of vervanging.
A.S. Adventure
Naar: E. D.
------------------------------------------------------- A.S.Adventure Customer Service Nieuw bericht van ERICCharlotte (A.S.Adventure) 18 jun 2024 17:23 CEST Beste Eric,Bedankt voor je antwoord,Onze excuses voor het ongemak, we begrijpen dat dit een lange periode is echter zijn we hier aangewezen op de transporten en opvolgingstijd van Mammut, zijnde 7 à 8 weken.Indien je na de behandeling alsnog wenst dat de jas wordt nagekeken door Mammut zelf, dan kan je het retourlabel wederom onderaan deze mail gebruiken om de jas naar ons terug te sturen. Gelieve hierbij zeker het dossiernummer ASF90205382 te vermelden.We wensen te herhalen om de verwachtingen correct te schetsen, dat Mammut in dit geval zo goed als zeker, niet zal tussen komen gezien de garantieperiode voorbij is. Verder hangt de waterdichtheid ook af van het onderhoud van de jas. Als de jas in de afgelopen 2.5 jaren niet gewassen, onderhouden werd, dan is het ook mogelijk dat de vermindering van de waterdichtheid hier aan te wijten is. Daarnaast kan de waterdichtheid ook niet hersteld worden eens het membraan geschonden is.Vriendelijke groeten,CharlotteKlachten 18 jun 2024 16:30 CEST [GY09P0-01V1L]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten