Klacht
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Beste, Ik bestelde een campeerstoeltje, die ik dringend nodig heb vermits ik volgende week naar het Zuiden trek met de kampeerwagen.Bij het opvolgen van Track&Trace (BPost) stond eerst dat het pakket verkeerdelijk naar Lier gestuurd werd (Moest naar Schaarbeek)Vandaag meldt de status Adres niet herkend. Het pakket blijkt dus verloren te zijn.Ik verwacht dat de klantendienst van A.S. Adventure mij zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar van het stoeltje opstuurt, zodat ik met een gerust gevoel op reis kan vertrekken.
Berichten (17)
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 988588. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VY70E-6P1ZY]
A.S. Adventure
Naar: S. V.
DATA NOT AVAILABLE
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Wat heb ik eraan om een onderzoek af te wachten bij BPost, als ik vroeger op reis vertrek dan dat dit opgelost raakt. Waar dient een klantendienst voor als ze niet een pakket dat verloren is (want dat is het wel: adres niet herkend), of kunnen terugbetalen, of opnieuw versturen ?
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 988617. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VY75V-Z7WP4]
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)----------------------------------------------Emilie, 7 jul 2023 11:58 CESTBeste,Het pakje is zeker nog niet verloren, wij hebben bij de klantendienst het correcte adres doorgegeven aan bpost via het onderzoek. Het kan zeker nog voorvallen dat het pakje vandaag of morgen wordt geleverd.Indien bpost zwart op wit doorgeeft dat een pakje kwijt is, betalen wij zonder probleem terug.Vriendelijke groeten,Emilie----------------------------------------------Klachtenbox, 7 jul 2023 11:43 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VY75V-Z7WP4]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VY75V-Z7WP4]
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Beste,U meldt dat u een onderzoek gestart bent bij BPost. Navraag bij de klantendienst van BPost zegt dat er daar geen sprake van is. Het minste zou zijn om transparant te communiceren.
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 988895. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VYG01-2M1ZY]
A.S. Adventure
Naar: S. V.
DATA NOT AVAILABLE
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Vrijdag 14/07 (2 weken na bestelling) ben ik al weg op vakantie met de camper, en zonder stoeltje.99% van de leveringen verlopen goed, dan kon in dit ene geval toch wel een betere rechzetting gebeuren.
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 988992. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4VYPXY-2R234]
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Vandaag maandag 10/07 is de status wederom "pakketje wordt vandaag geleverd". Dit is allicht een algorithme-fout bij track&trace, want als je verder kijkt naar historiek staat nog steeds "adres niet herkend". Wat mij betreft is dit pakje nog steeds verloren. Gelieve dan ook zoals gezegd vandaag een onderzoek op te starten bij BPost zodat u "Zwart op wit" ziet dat het niet terecht is, en dat ik mijn centen terugkrijg.
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 989291. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[GE1X75-M644Z]
S. V.
Naar: A.S. Adventure
U beweert (met aangehechte links die niet werken) dat u een onderzoek heeft geopend bij BPost voor het paketje dat nu reeds een week onderweg is en status "adres niet gekend" heeft. Navraag bij BPost zegt stellig dat er géén onderzoek lopende is voor pakket met tracking nummer: 323212031559928159710030Volgens BPost kan het pakje enkel terug in beweging komen van welke duistere stapelruimte ze ook mag liggen nadat u een onderzoek instelt. Uw hulp tot nu toe berust op een leugen: U heeft nog niets ondernomen !
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 989382. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[9V7R1V-73WGJ]
S. V.
Naar: A.S. Adventure
Beste,Zoals dus verwacht, we zijn Vrijdag 14/07, pakje na twee weken nog niet geleverd, en track&trace doet zelfs geen moete meer om te beloven: "vandaag levering". Sinds 7/7: "Adres nog niet gekend".Is uw onderzoek bij BPost ondertussen afgesloten ? Kan u zoals gezegd overgaan tot een terugbetaling ? Vraag mij af waarom dit zo lang moest duren.
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)Beste,Bedankt voor je vraag. We proberen je binnen de 2 werkdagen een antwoord te geven. Op dit moment werd je vraag omgezet in een dossier 991107. Dit nummer mag je steeds in communicatie met ons vermelden.Met vriendelijke groeten,A.S.Adventure Team --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4V7499-5P22Y]
A.S. Adventure
Naar: S. V.
-------------------------------------------------------A.S.Adventure Customer Service Klacht - Pakketje zoek - (CPTBE01828296-40)----------------------------------------------Emilie, 14 jul 2023 10:10 CESTBeste,Tot op heden nog geen update mogen ontvangen van de post. Wij voorzien daarvoor vandaag een oplossing.Wij gaan over tot terugbetaling na ontvangst van de "verklaring van niet ontvangst."De klacht wordt verder opgevolgd per mail.Vriendelijke groeten,Emilie----------------------------------------------Klachtenbox, 14 jul 2023 09:00 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4V7499-5P22Y]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van A.S.Adventure.[4V7499-5P22Y]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten