Beste, op 25 augustus ll. heb ik bij A.S. Adventure een kleed besteld. Bij ontvangst merkte ik dat het kleed veel te groot was. Ik heb via de chat met iemand van A.S. Adventure gecommuniceerd en gevraagd of ik het kleed kon omruilen voor een kleinere maat. De persoon van A.S. Adventure heeft mij gezegd dat ik mijn kleed moest terugsturen en wachten op mijn terugbetaling om daarna het kleed opnieuw te bestellen in een kleinere maat.A.S. Adventure beweert dat op 30 augustus ll. het bedrag van 119,00 euro werd teruggestort op mijn rekening.Helaas heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen.Als bewijs heb ik, een paar weken geleden, een overzicht van mijn bankverrichtingen aan hen overgemaakt om aan te tonen dat ik het geld niet heb ontvangen.Vandaag hebben ze mij laten weten dat voor hen alles correct is afgehandeld.Wat kan ik nog meer doen om te bewijzen dat ik het geld niet heb ontvangen?Met vriendelijke groeten,Petra Adriaens