Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
wijziging boeking + terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 2-02-2025 heb ik bij u geboekt met boekingsnummer 4948746560: Het gaat om 2 kamers (1x 1 persoons + 1x 2persoons) voor 3 personen in Hotel Ehstandhof in Uderns Oostenrijk. Mijn verblijf was van 5-03-2025 tot en met 8-03-2025. Het bedrag van 885,96€ werd overgeschreven op uw rekening. U bevestigde dat de boeking in orde was. Bij aankomst in het hotel was er maar 1 x 1persoonskamer geboekt. Hotel Estandhof wijzigde de boeking naar een 2persoonskamer voor een verblijf van 2 personen voor een bedrag van 412,80€. We moesten elders een extra boeking maken voor de 3e gast. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van 473,16 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs •
terugbetaling
na boeking en betaling op 28-11-2024 van een hotelkamer in Londen via trivago ontving ik een mail van emily@cs.stayforlong.com met de melding dat deze reservatie niet meer mogelijk was. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven voor de terugbetaling. tot op heden nog steeds niks ontvangen, alsook geen antwoord op mijn mails met de vraag wanneer ik de terugbetaling mag verwachten.
Annulatie van Stayforlong maar nog steeds geen terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 12 juli heb ik bij u een reis/verblijf geboekt en geen boekingsnummer ontvangen. Op 14 juli liet u mij weten dat u: - mijn boeking annuleert. Op 14 juli vroeg ik om de terugbetaling van 448 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om het bedrag van 448 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie betalingsbewijs • Kopie mail dat u bedrag terug gaat storten
Nooit bevestiging ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 19/05/2024 heb ik bij jullie geboekt. Ik heb hier nooit een bevestiging voor ontvangen. Deze boeking is nooit doorgekomen. Ik heb ter plaatse in marokko in marokko opnieuw moeten betalen. Het gaat om accommodatie in barcelo Fes, in Fes, marokko. Mijn verblijf is van 30/07 tot en met 01/07. Op 27/05 liet u mij weten dat u mij ging terugbetalen. We zijn ondertussen 28/08. Ik wens dan ook mijn geld terug te krijgen. Ook heb ik recht op schadevergoeding voor al mijn oproepen naar het buitenland (Nederland). Dit kosstte mij zeker 20 euro. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen het bedrag van 109 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie betalingsbewijs • Kopie mail stayforlong
Reservering!
Geachte mevrouw/heer, Op 11 juli 2024 heb ik bij stayforlong een verblijf geboekt met boekingsnummer Q4Y2F9 voor het hotel dream water world. Ik kreeg een bevestiging, paar dagen later nogmaals een mail met uw verblijf etc, de dag voordat ik naar het hotel moest gaan nogmaals een mail met klaar voor je verblijf? Morgen je check-in etc. Ik heb speciaal een vlucht van brussel naar Antalya geboekt voor ons vakantie. Ik vlieg helemaal naar Antalya naar ons hotel, sta ik daar aan de balie zeggen ze mij geen reservering te gevonden hebben onder mijn naam of deze boekingsnummer?? Ik stond versteld. Ik heb 3-4 uur moeten bellen elke keer opnieuw met een andere medewerker die het ging navragen en opnieuw te moeten vertellen zodat ze ons konden helpen. Na uren te gewacht hebben met mijn 2 kinderen in deze stikhete warmte kwam er iemand van het hotel mij melden dat de reservering geannuleerd was 2 dagen geleden ?? Wie heeft er mij op de hoogte gebracht??? NIEMAND ik stond daar met mijn 2 kinderen, ze kwamen zeggen dat onze reservering werd verschoven naar een andere hotel, waar ik nooit van had gehoord. Stayforlong zei dat het een evenwaardig hotel was, 5 sterren all inclusive, ik zit hier al 2 dagen tegen ons zin! Niks is waar. We moeten zelfs betalen om op internet te kunnen in ons kamer. Niets van animatie voor kinderen, glijbanen waarvan er 2 ook niet van werken. Oude gebouw dat niets te vergelijken is met het nog maar 2 jaar nieuw hotel dream water world! Ze hadden mij gezegd een korting te regelen. Er zijn al 2 dagen voorbij ik heb niemand meer kunnen bereiken. Ik zit hier wel met tegenzin in een hotel waar we niets leuks aan hebben. Kinderen die zeggen die naar huis willen, kan dit tijdens een vakantie? Hoe moet ik mij hierbij voelen? Alleenstaande mama die voor ons een vakantie boekt kosten maakt om hun gelukkig te maken die in zo een situatie terecht komt. Niet zit in het hotel wat ze beloofd had aan de meiden. Stayforlong Ons zomaar aan ons lot overgelaten. Vind u dit kunnen? Wat krijg ik hiervoor? Zoveel moeten betalen om in zo een hotel terecht te moeten komen ? Ik kan mijn frustratie nog niet eens echt uiten. Krijg er alleen maar tranen van
geen reactie/ niet bereikbaar, annuleren reis
Beste,Ik boekte vorig jaar een reis en betaalde die meteen. In april 2020 zou deze doorgaan. Omwille van Covid, kon ik toen kiezen tussen: geld terug of datum verleggen. Ik koos voor de tweede optie. Nu is er nog steeds geen sprake van reizen naar Turkije in oktober. Ik contacteerde jullie al diverse malen via mail voor een refund (force majeur): geen antwoord. Ik contacteerde jullie al diverse malen via telefoon (ofwel onbereikbaar, ofwel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd). Ik wens dus mijn geld terug te krijgen.Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten