Terug

Reservering!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

B. A.

Naar: Stayforlong

22/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11 juli 2024 heb ik bij stayforlong een verblijf geboekt met boekingsnummer Q4Y2F9 voor het hotel dream water world. Ik kreeg een bevestiging, paar dagen later nogmaals een mail met uw verblijf etc, de dag voordat ik naar het hotel moest gaan nogmaals een mail met klaar voor je verblijf? Morgen je check-in etc. Ik heb speciaal een vlucht van brussel naar Antalya geboekt voor ons vakantie. Ik vlieg helemaal naar Antalya naar ons hotel, sta ik daar aan de balie zeggen ze mij geen reservering te gevonden hebben onder mijn naam of deze boekingsnummer?? Ik stond versteld. Ik heb 3-4 uur moeten bellen elke keer opnieuw met een andere medewerker die het ging navragen en opnieuw te moeten vertellen zodat ze ons konden helpen. Na uren te gewacht hebben met mijn 2 kinderen in deze stikhete warmte kwam er iemand van het hotel mij melden dat de reservering geannuleerd was 2 dagen geleden ?? Wie heeft er mij op de hoogte gebracht??? NIEMAND ik stond daar met mijn 2 kinderen, ze kwamen zeggen dat onze reservering werd verschoven naar een andere hotel, waar ik nooit van had gehoord. Stayforlong zei dat het een evenwaardig hotel was, 5 sterren all inclusive, ik zit hier al 2 dagen tegen ons zin! Niks is waar. We moeten zelfs betalen om op internet te kunnen in ons kamer. Niets van animatie voor kinderen, glijbanen waarvan er 2 ook niet van werken. Oude gebouw dat niets te vergelijken is met het nog maar 2 jaar nieuw hotel dream water world! Ze hadden mij gezegd een korting te regelen. Er zijn al 2 dagen voorbij ik heb niemand meer kunnen bereiken. Ik zit hier wel met tegenzin in een hotel waar we niets leuks aan hebben. Kinderen die zeggen die naar huis willen, kan dit tijdens een vakantie? Hoe moet ik mij hierbij voelen? Alleenstaande mama die voor ons een vakantie boekt kosten maakt om hun gelukkig te maken die in zo een situatie terecht komt. Niet zit in het hotel wat ze beloofd had aan de meiden. Stayforlong Ons zomaar aan ons lot overgelaten. Vind u dit kunnen? Wat krijg ik hiervoor? Zoveel moeten betalen om in zo een hotel terecht te moeten komen ? Ik kan mijn frustratie nog niet eens echt uiten. Krijg er alleen maar tranen van

Berichten (1)

Stayforlong

Naar: B. A.

22/07/2024

Cher ,Merci de nous avoir contactés😊. ️Nous avons bien reçu votre e-mail et nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous contacter.Notre équipe travaille activement pour répondre à vos préoccupations et vous fournir le soutien dont vous avez besoin. Vous pouvez vous attendre à recevoir des nouvelles de notre part dans les 48 prochaines heures, voire plus tôt!Vous pouvez également visiter notre Centre d'aide pour trouver des questions fréquemment posées : s:stayforlong.elevio.help/frSi vous avez besoin de plus d'informations, veuillez répondre à cet e-mail. Nous serons heureux de vous aider davantage.Merci pour votre patience et votre compréhension.Cordialement,Previous-message-reference: 3159fca1283d4cbc81700cac8bca4c4b@email.dixa.ioJuly 22, 14::30 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform