Terug

geen reactie/ niet bereikbaar, annuleren reis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: Stayforlong

25/09/2020

Beste,Ik boekte vorig jaar een reis en betaalde die meteen. In april 2020 zou deze doorgaan. Omwille van Covid, kon ik toen kiezen tussen: geld terug of datum verleggen. Ik koos voor de tweede optie. Nu is er nog steeds geen sprake van reizen naar Turkije in oktober. Ik contacteerde jullie al diverse malen via mail voor een refund (force majeur): geen antwoord. Ik contacteerde jullie al diverse malen via telefoon (ofwel onbereikbaar, ofwel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd). Ik wens dus mijn geld terug te krijgen.Mvg

Berichten (1)

Stayforlong

Naar: K. J.

28/09/2020

Beste,Bedankt voor uw email.Wij zijn nog steeds actief bezig met het verzoek van deze klant. Door devele aanvragen die wij ontvangen sinds Maart zit er echter helaas eenvertraging in de reactie tijd naar de klant toe.Zodra wij meer informatie hebben voor de klant, zullen wij de klantinformeren.Met vriendelijke groet,*Stephanie **Customer Service Agent*sanne@stayforlong.com www.stayforlong.comOn Fri, 25 Sep 2020 at 16:15,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform