Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Onvolledige terugbetaling na geannuleerde hotelboeking
Beste, Op 23/06/2025 maakte ik een boeking via Stayforlong met voucher 2322JQ en security code SFL-ECE1D59469, op naam van. De reservatie werd geannuleerd omdat het hotel volzet was. Stayforlong bevestigde dat ik het volledige bedrag zou terugkrijgen. Ik betaalde €2.208, maar ontving slechts €1.300. Ik mis dus nog €908. Ondanks herhaaldelijk mailen en bellen krijg ik steeds hetzelfde antwoord, zonder oplossing. Stayforlong beweert dat het resterende bedrag is teruggestort, maar mijn bank bevestigt dat er geen bijkomende terugbetaling zichtbaar is. Ik vraag Test-Aankoop om dit dossier op te volgen en Stayforlong te verplichten het resterende bedrag terug te betalen..
wijziging boeking + terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 2-02-2025 heb ik bij u geboekt met boekingsnummer 4948746560: Het gaat om 2 kamers (1x 1 persoons + 1x 2persoons) voor 3 personen in Hotel Ehstandhof in Uderns Oostenrijk. Mijn verblijf was van 5-03-2025 tot en met 8-03-2025. Het bedrag van 885,96€ werd overgeschreven op uw rekening. U bevestigde dat de boeking in orde was. Bij aankomst in het hotel was er maar 1 x 1persoonskamer geboekt. Hotel Estandhof wijzigde de boeking naar een 2persoonskamer voor een verblijf van 2 personen voor een bedrag van 412,80€. We moesten elders een extra boeking maken voor de 3e gast. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het bedrag van 473,16 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs •
terugbetaling
na boeking en betaling op 28-11-2024 van een hotelkamer in Londen via trivago ontving ik een mail van emily@cs.stayforlong.com met de melding dat deze reservatie niet meer mogelijk was. Ik moest mijn rekeningnummer doorgeven voor de terugbetaling. tot op heden nog steeds niks ontvangen, alsook geen antwoord op mijn mails met de vraag wanneer ik de terugbetaling mag verwachten.
Annulatie van Stayforlong maar nog steeds geen terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 12 juli heb ik bij u een reis/verblijf geboekt en geen boekingsnummer ontvangen. Op 14 juli liet u mij weten dat u: - mijn boeking annuleert. Op 14 juli vroeg ik om de terugbetaling van 448 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om het bedrag van 448 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie betalingsbewijs • Kopie mail dat u bedrag terug gaat storten
Nooit bevestiging ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 19/05/2024 heb ik bij jullie geboekt. Ik heb hier nooit een bevestiging voor ontvangen. Deze boeking is nooit doorgekomen. Ik heb ter plaatse in marokko in marokko opnieuw moeten betalen. Het gaat om accommodatie in barcelo Fes, in Fes, marokko. Mijn verblijf is van 30/07 tot en met 01/07. Op 27/05 liet u mij weten dat u mij ging terugbetalen. We zijn ondertussen 28/08. Ik wens dan ook mijn geld terug te krijgen. Ook heb ik recht op schadevergoeding voor al mijn oproepen naar het buitenland (Nederland). Dit kosstte mij zeker 20 euro. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen het bedrag van 109 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie betalingsbewijs • Kopie mail stayforlong
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
