Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt

Probleem met terugbetaling

Beste, bij het bestellen en betalen op de website van parfumerie Douglas heb ik door een netwerkprobleem het te betalen bedrag van 104,76€, 2 maal overgeschreven op de rekening van Douglas. Ik heb dit probleem onmiddellijk gemeld bij de klantenservice van Douglas met screenshots van mijn bestelling en mijn bankrekening om te bewijzen dat ik maar 1 bestelling had geplaatst maar deze 2 maal had betaald. Dit dateert van 10 februari 2025. Inmiddels word ik na meerdere mails over en weer al meer dan een maand aan het lijntje gehouden met de belofte dat ze het teveel betaalde bedrag zullen terugbetalen maar tot op heden zonder gevolgen. Graag had ik het teveel betaalde bedrag (104,76€) terug op mijn bankrekening gestort gezien.

Opgelost

Betaalde bestelling wordt niet geleverd

Beste, Ik vraag een overwijlde levering van mijn (betaalde) bestelling, of een onverwijlde terugbetaling van de aankoopprijs. Alle bewijsstukken (bevestiging van de bestelling, factuur, betaalbewijs, communicatie met het bedrijf) gaan als bijlage. Dank.

Afgesloten

retour niet volledig verwerkt

ik retourneerde alles in orginele verpakking, volgens douglas kwam dit niet beschadigd toe, wel uit de verpakkingen. Ik vroeg meermaals een onderzoek op te starten, werd geen gevolg aan gegeven.

Afgesloten

Problemen met terugbetaling

BesteOp 19 december 2023 had ik een bestelling geplaatst op jullie website. Achteraf bleek één van de twee producten niet in voorraad te zijn en zou deze dus terugbetaald worden. Volgens jullie website gebeurt dit normaal gezien tussen de 5 à 10 werkdagen, maar die zijn nu (7 februari 2024) dus al een behoorlijke tijd verstreken.Ik heb in de tussentijd nog contact gehad met de klantenservice, maar die helpen met niet verder. Het laatste bericht dat ik kreeg, was het volgende op 25 januari 2024.“Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben het direct intern doorgezet naar onze financiële afdeling, zodat zij het verder kunnen uitzoeken voor u. We informeren u wanneer wij meer duidelijkheid hebben. Onze excuses voor het ongemak.”

Afgesloten

Terugbetaling Parfumerie Douglas

Beste,Reeds 3 maand geleden op 28/05/23 had ik een bestelling geplaatst bij Douglas.be. Het pakketje ging eerst toekomen met Bpost maar nadien kreeg ik een mailtje van Bpost dat het met PostNL geleverd ging worden. (Tot daar geen probleem ondervonden). Nadien kreeg ik de melding dat mijn pakket terug is opgestuurd naar verzender, dit zonder dat ik dit zelf had aangevraagd. Ik heb het pakket nooit gezien en nooit ontvangen. Momenteel wacht ik al 3 maand op de terugbetaling van Douglas en nog steeds niets te zien op mijn bankrekening. Ik heb al mails naar hen gestuurd maar krijg steeds het antwoord ‘dat ze een terugbetaling hebben ingediend en dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren’ maar zoals eerder gezegd heb ik het geld dus nog niet ontvangen….Vorige week heb ik telefonisch contact opgenomen met hen en daar kreeg ik het nieuws dat de 1e keer terugbetalen niet gelukt was en dat het nu de 2e keer ging plaats nemen en dus weer 5 tot 10 werkdagen kan duren eer ik het geld zal ontvangen. Mijn geduld is op daarom dat ik bij jullie graag mijn verhaal kom doen want 3 maand wachten vooraleer er geld moet worden overschrijven is wel heel lang!Ik hoop echt op positief nieuws en hoor graag verder van jullie!Hartelijk bedankt om dit te bekijken.Mvg

Opgelost

parfum zat niet in de doos

BesteOp 03/09 heb ik een pakje van jullie ontvangen. Groot was mijn ontgoocheling toen bij het openen enkel een staaltje in mijn pakje zat en niet mijn parfum van €116. Ik heb al via het contactformulier proberen om iemand te pakken te krijgen en ook via mail maar het blijft ongelofelijk stil van jullie kant. Het pakje werd oorspronkelijk verstuurd via DHL maar afgeleverd met Bpost. Op de reeds meegestuurde foto's kan je zien dat het pakketje onderaan werd geopend en weer werd toegeplakt met DHL plakband. Misschien was iemand daar wel nieuwsgierig wat er in mijn pakje zat of had die net een cadeautje nodig. Ik veronderstel dat het jullie taak is om dit te onderzoeken en niet de mijne. Ik zou het ten zeerste waarderen om mijn €116 terug op mijn visa rekening te zien verschijnen. Ik ben niet van plan om jullie nummer in Nederland op te bellen want als ik de recensies bekijk zal dit me ook niet verder helpen en alleen maar nog meer geld kosten.Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht er nu eindelijk eens gehoor gegeven worden aan mijn probleem.

Opgelost

Problemen met terugbetaling

Beste,,Ik bestelde op 11-11-2020 10.25u en tondeuse bij jullie.Op 16-11-2020 kreeg ik van jullie een mail dat de tondeuse niet meer leverbaar was.Er werd me in deze mail beloofd dat :Uw aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort via de betaalwijze die u bij uw betaling heeft gebruikt. Indien u deze bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk met een Douglas Giftcard heeft betaald, ontvangt u dit bedrag van ons retour in de vorm van een PDF-giftcard, zoals tevens is aangegeven in de informatie over betaalmethodes die terug te vinden is in onze online shop. U ontvangt deze PDF-giftcard in een aparte e-mail.Op 19-11-2020 kreeg ik dan weer een mail voor mijn bankgegevens voor de terugbetaling. Deze bankgegevens stuurde ik naar u door op 22-11. Op 8-12-2020 kreeg ik dan weer de melding dat jullie alle e-mails in de vuilnisbak hadden gesmeten aangezien jullie er niet door geraken. Tot op heden 22-1-2021 heb ik nog steeds mijn 52,49€ nog niet mogen terugkrijgen. Bij deze nogmaals mijn bankgegevens! Karen Phlippo6703 1030 1849 5002 9BE13 1030 1849 5039IBAN NICABEBBHopelijk lukt het nu welKaren

Opgelost

Problemen met terugbetaling

Beste, ik bestelde onlangs 3 eyeliners bij Douglas Parfumerie. Mijn bestelling werd door hun geannuleerd omdat ze de artikelen die ik besteld had niet konden leveren. In de mail die ik kreeg stond ook dat het geld teruggestort zou worden op mijn rekening. Mijn bestelling is geannuleerd op 2 januari en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Omdat mijn bestelling werd geannuleerd had ik een nieuwe bestelling gemaakt. Deze producten heb ik wel aangekregen maar één eyeliner was defect. De dop zat los op de stift waardoor de eyeliner helemaal uitgedroogd was. Ik heb al twee emails gestuurd naar Douglas om dit te melden en een nieuwe eyeliner te vragen maar ik heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

Opgelost

Bestelling niet ontvangen/ geen antwoord

Ik heb 28november een bestelling geplaatst en 1december kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden is. Ik heb tot op vandaag (14/12/2020) nog niks ontvangen en als ik op de tracking link klik in de mail krijg ik een fout melding.Al drie keer heb ik contact opgenomen met de klantendienst via hun website of via mail, geen antwoord. Telefonisch geraak ik niet eens binnen.

Afgesloten

Douglas.nl - Wel betaald, maar geen bestelling

Beste28 december deed ik een online bestelling bij Douglas, maar kreeg geen bestelbevestiging. In mijn account die ik aangemaakt had vond ik nergens de bestelling terug. Nochtans het geld is van mijn rekening overgeschreven. Daarop heb ik de klantenservice gecontacteerd met daarin in bijlage een afschrift van mijn rekening. Ik krijg een mail terug waarin ze naar het afschrift vragen om mij verder te helpen. Nu, het afschrift zat er al in. Dus wat doe ik, ik stuur het weer in bijlage. Geen reactie terug. Ofwel wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug, ofwel wil ik de producten die ik besteld heb.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform