Terug

retour niet volledig verwerkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

08/04/2024

ik retourneerde alles in orginele verpakking, volgens douglas kwam dit niet beschadigd toe, wel uit de verpakkingen. Ik vroeg meermaals een onderzoek op te starten, werd geen gevolg aan gegeven.

Berichten (1)

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: L. C.

08/04/2024

Beste klant,Bedankt voor je bericht. We hebben de mail in goede orde ontvangen en wij doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt binnen enkele werkdagen een reactie van ons verwachten.Wist je dat heel veel antwoorden op vragen terug te vinden zijn op onze veelgestelde vragenpagina? Hier vind je veel handige informatie en mogelijk ook het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Eventuele reacties worden niet gelezen en beantwoord.Douglas Cosmetics Belgium B.V.Turnhoutsebaan 5 bus 2052110 Wijnegem, België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform