Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Beste, bij het bestellen en betalen op de website van parfumerie Douglas heb ik door een netwerkprobleem het te betalen bedrag van 104,76€, 2 maal overgeschreven op de rekening van Douglas. Ik heb dit probleem onmiddellijk gemeld bij de klantenservice van Douglas met screenshots van mijn bestelling en mijn bankrekening om te bewijzen dat ik maar 1 bestelling had geplaatst maar deze 2 maal had betaald. Dit dateert van 10 februari 2025. Inmiddels word ik na meerdere mails over en weer al meer dan een maand aan het lijntje gehouden met de belofte dat ze het teveel betaalde bedrag zullen terugbetalen maar tot op heden zonder gevolgen. Graag had ik het teveel betaalde bedrag (104,76€) terug op mijn bankrekening gestort gezien.
Betaalde bestelling wordt niet geleverd
Beste, Ik vraag een overwijlde levering van mijn (betaalde) bestelling, of een onverwijlde terugbetaling van de aankoopprijs. Alle bewijsstukken (bevestiging van de bestelling, factuur, betaalbewijs, communicatie met het bedrijf) gaan als bijlage. Dank.
retour niet volledig verwerkt
ik retourneerde alles in orginele verpakking, volgens douglas kwam dit niet beschadigd toe, wel uit de verpakkingen. Ik vroeg meermaals een onderzoek op te starten, werd geen gevolg aan gegeven.
Problemen met terugbetaling
BesteOp 19 december 2023 had ik een bestelling geplaatst op jullie website. Achteraf bleek één van de twee producten niet in voorraad te zijn en zou deze dus terugbetaald worden. Volgens jullie website gebeurt dit normaal gezien tussen de 5 à 10 werkdagen, maar die zijn nu (7 februari 2024) dus al een behoorlijke tijd verstreken.Ik heb in de tussentijd nog contact gehad met de klantenservice, maar die helpen met niet verder. Het laatste bericht dat ik kreeg, was het volgende op 25 januari 2024.“Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben het direct intern doorgezet naar onze financiële afdeling, zodat zij het verder kunnen uitzoeken voor u. We informeren u wanneer wij meer duidelijkheid hebben. Onze excuses voor het ongemak.”
Terugbetaling Parfumerie Douglas
Beste,Reeds 3 maand geleden op 28/05/23 had ik een bestelling geplaatst bij Douglas.be. Het pakketje ging eerst toekomen met Bpost maar nadien kreeg ik een mailtje van Bpost dat het met PostNL geleverd ging worden. (Tot daar geen probleem ondervonden). Nadien kreeg ik de melding dat mijn pakket terug is opgestuurd naar verzender, dit zonder dat ik dit zelf had aangevraagd. Ik heb het pakket nooit gezien en nooit ontvangen. Momenteel wacht ik al 3 maand op de terugbetaling van Douglas en nog steeds niets te zien op mijn bankrekening. Ik heb al mails naar hen gestuurd maar krijg steeds het antwoord ‘dat ze een terugbetaling hebben ingediend en dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren’ maar zoals eerder gezegd heb ik het geld dus nog niet ontvangen….Vorige week heb ik telefonisch contact opgenomen met hen en daar kreeg ik het nieuws dat de 1e keer terugbetalen niet gelukt was en dat het nu de 2e keer ging plaats nemen en dus weer 5 tot 10 werkdagen kan duren eer ik het geld zal ontvangen. Mijn geduld is op daarom dat ik bij jullie graag mijn verhaal kom doen want 3 maand wachten vooraleer er geld moet worden overschrijven is wel heel lang!Ik hoop echt op positief nieuws en hoor graag verder van jullie!Hartelijk bedankt om dit te bekijken.Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten