Terug

Bestelling niet ontvangen/ geen antwoord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

14/12/2020

Ik heb 28november een bestelling geplaatst en 1december kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden is. Ik heb tot op vandaag (14/12/2020) nog niks ontvangen en als ik op de tracking link klik in de mail krijg ik een fout melding.Al drie keer heb ik contact opgenomen met de klantendienst via hun website of via mail, geen antwoord. Telefonisch geraak ik niet eens binnen.

Berichten (1)

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: V. S.

14/12/2020

Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Vanwege drukte kan het voorkomen dat u langer op een reactie moet wachten dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te reageren op uw bericht.Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag op onze veelgestelde vragen-pagina:s:www.douglas.nl/help/faq-veelgestelde-vragenIndien uw dringende vraag niet langer kan wachten adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 088?3684545 (lokaal tarief).Met vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform