Terug

Douglas.nl - Wel betaald, maar geen bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

04/12/2020

Beste28 december deed ik een online bestelling bij Douglas, maar kreeg geen bestelbevestiging. In mijn account die ik aangemaakt had vond ik nergens de bestelling terug. Nochtans het geld is van mijn rekening overgeschreven. Daarop heb ik de klantenservice gecontacteerd met daarin in bijlage een afschrift van mijn rekening. Ik krijg een mail terug waarin ze naar het afschrift vragen om mij verder te helpen. Nu, het afschrift zat er al in. Dus wat doe ik, ik stuur het weer in bijlage. Geen reactie terug. Ofwel wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug, ofwel wil ik de producten die ik besteld heb.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform