Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

22/01/2021

Beste,,Ik bestelde op 11-11-2020 10.25u en tondeuse bij jullie.Op 16-11-2020 kreeg ik van jullie een mail dat de tondeuse niet meer leverbaar was.Er werd me in deze mail beloofd dat :Uw aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort via de betaalwijze die u bij uw betaling heeft gebruikt. Indien u deze bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk met een Douglas Giftcard heeft betaald, ontvangt u dit bedrag van ons retour in de vorm van een PDF-giftcard, zoals tevens is aangegeven in de informatie over betaalmethodes die terug te vinden is in onze online shop. U ontvangt deze PDF-giftcard in een aparte e-mail.Op 19-11-2020 kreeg ik dan weer een mail voor mijn bankgegevens voor de terugbetaling. Deze bankgegevens stuurde ik naar u door op 22-11. Op 8-12-2020 kreeg ik dan weer de melding dat jullie alle e-mails in de vuilnisbak hadden gesmeten aangezien jullie er niet door geraken. Tot op heden 22-1-2021 heb ik nog steeds mijn 52,49€ nog niet mogen terugkrijgen. Bij deze nogmaals mijn bankgegevens! Karen Phlippo6703 1030 1849 5002 9BE13 1030 1849 5039IBAN NICABEBBHopelijk lukt het nu welKaren

Berichten (2)

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: K. P.

22/01/2021

Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Vanwege drukte kan het voorkomen dat u langer op een reactie moet wachten dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te reageren op uw bericht.Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag op onze veelgestelde vragen-pagina:s:www.douglas.nl/help/faq-veelgestelde-vragenIndien uw dringende vraag niet langer kan wachten adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 088?3684545 (lokaal tarief).Met vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Eventuele reacties worden niet gelezen en beantwoord.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: K. P.

10/02/2021

Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Vanwege drukte kan het voorkomen dat u langer op een reactie moet wachten dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te reageren op uw bericht.Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag op onze veelgestelde vragen-pagina:s:www.douglas.nl/help/faq-veelgestelde-vragenIndien uw dringende vraag niet langer kan wachten adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 088?3684545 (lokaal tarief).Met vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Eventuele reacties worden niet gelezen en beantwoord.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform