Beste,,Ik bestelde op 11-11-2020 10.25u en tondeuse bij jullie.Op 16-11-2020 kreeg ik van jullie een mail dat de tondeuse niet meer leverbaar was.Er werd me in deze mail beloofd dat :Uw aankoopbedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort via de betaalwijze die u bij uw betaling heeft gebruikt. Indien u deze bestelling in zijn geheel of gedeeltelijk met een Douglas Giftcard heeft betaald, ontvangt u dit bedrag van ons retour in de vorm van een PDF-giftcard, zoals tevens is aangegeven in de informatie over betaalmethodes die terug te vinden is in onze online shop. U ontvangt deze PDF-giftcard in een aparte e-mail.Op 19-11-2020 kreeg ik dan weer een mail voor mijn bankgegevens voor de terugbetaling. Deze bankgegevens stuurde ik naar u door op 22-11. Op 8-12-2020 kreeg ik dan weer de melding dat jullie alle e-mails in de vuilnisbak hadden gesmeten aangezien jullie er niet door geraken. Tot op heden 22-1-2021 heb ik nog steeds mijn 52,49€ nog niet mogen terugkrijgen. Bij deze nogmaals mijn bankgegevens! Karen Phlippo6703 1030 1849 5002 9BE13 1030 1849 5039IBAN NICABEBBHopelijk lukt het nu welKaren