Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. O.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

15/03/2025

Beste, bij het bestellen en betalen op de website van parfumerie Douglas heb ik door een netwerkprobleem het te betalen bedrag van 104,76€, 2 maal overgeschreven op de rekening van Douglas. Ik heb dit probleem onmiddellijk gemeld bij de klantenservice van Douglas met screenshots van mijn bestelling en mijn bankrekening om te bewijzen dat ik maar 1 bestelling had geplaatst maar deze 2 maal had betaald. Dit dateert van 10 februari 2025. Inmiddels word ik na meerdere mails over en weer al meer dan een maand aan het lijntje gehouden met de belofte dat ze het teveel betaalde bedrag zullen terugbetalen maar tot op heden zonder gevolgen. Graag had ik het teveel betaalde bedrag (104,76€) terug op mijn bankrekening gestort gezien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform