Beste,Reeds 3 maand geleden op 28/05/23 had ik een bestelling geplaatst bij Douglas.be. Het pakketje ging eerst toekomen met Bpost maar nadien kreeg ik een mailtje van Bpost dat het met PostNL geleverd ging worden. (Tot daar geen probleem ondervonden). Nadien kreeg ik de melding dat mijn pakket terug is opgestuurd naar verzender, dit zonder dat ik dit zelf had aangevraagd. Ik heb het pakket nooit gezien en nooit ontvangen. Momenteel wacht ik al 3 maand op de terugbetaling van Douglas en nog steeds niets te zien op mijn bankrekening. Ik heb al mails naar hen gestuurd maar krijg steeds het antwoord ‘dat ze een terugbetaling hebben ingediend en dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren’ maar zoals eerder gezegd heb ik het geld dus nog niet ontvangen….Vorige week heb ik telefonisch contact opgenomen met hen en daar kreeg ik het nieuws dat de 1e keer terugbetalen niet gelukt was en dat het nu de 2e keer ging plaats nemen en dus weer 5 tot 10 werkdagen kan duren eer ik het geld zal ontvangen. Mijn geduld is op daarom dat ik bij jullie graag mijn verhaal kom doen want 3 maand wachten vooraleer er geld moet worden overschrijven is wel heel lang!Ik hoop echt op positief nieuws en hoor graag verder van jullie!Hartelijk bedankt om dit te bekijken.Mvg