Terug

Terugbetaling Parfumerie Douglas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

03/09/2023

Beste,Reeds 3 maand geleden op 28/05/23 had ik een bestelling geplaatst bij Douglas.be. Het pakketje ging eerst toekomen met Bpost maar nadien kreeg ik een mailtje van Bpost dat het met PostNL geleverd ging worden. (Tot daar geen probleem ondervonden). Nadien kreeg ik de melding dat mijn pakket terug is opgestuurd naar verzender, dit zonder dat ik dit zelf had aangevraagd. Ik heb het pakket nooit gezien en nooit ontvangen. Momenteel wacht ik al 3 maand op de terugbetaling van Douglas en nog steeds niets te zien op mijn bankrekening. Ik heb al mails naar hen gestuurd maar krijg steeds het antwoord ‘dat ze een terugbetaling hebben ingediend en dat dit 5 tot 10 werkdagen kan duren’ maar zoals eerder gezegd heb ik het geld dus nog niet ontvangen….Vorige week heb ik telefonisch contact opgenomen met hen en daar kreeg ik het nieuws dat de 1e keer terugbetalen niet gelukt was en dat het nu de 2e keer ging plaats nemen en dus weer 5 tot 10 werkdagen kan duren eer ik het geld zal ontvangen. Mijn geduld is op daarom dat ik bij jullie graag mijn verhaal kom doen want 3 maand wachten vooraleer er geld moet worden overschrijven is wel heel lang!Ik hoop echt op positief nieuws en hoor graag verder van jullie!Hartelijk bedankt om dit te bekijken.Mvg

Berichten (2)

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: D. D.

03/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je bericht. We hebben de mail in goede orde ontvangen en wij doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt binnen enkele werkdagen een reactie van ons verwachten.Wist je dat heel veel antwoorden op vragen terug te vinden zijn op onze veelgestelde vragenpagina? Hier vind je veel handige informatie en mogelijk ook het antwoord op je vraag.s:www.douglas.be/nl/cp/help-pages-subnavigation-international/help-main-navigation/help-mainpage/help/helpMet vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Eventuele reacties worden niet gelezen en beantwoord.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: D. D.

03/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je bericht. We hebben de mail in goede orde ontvangen en wij doen ons best om deze zo snel mogelijk te beantwoorden. Je kunt binnen enkele werkdagen een reactie van ons verwachten.Wist je dat heel veel antwoorden op vragen terug te vinden zijn op onze veelgestelde vragenpagina? Hier vind je veel handige informatie en mogelijk ook het antwoord op je vraag.s:www.douglas.be/nl/cp/help-pages-subnavigation-international/help-main-navigation/help-mainpage/help/helpMet vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Eventuele reacties worden niet gelezen en beantwoord.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform