Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

14/01/2021

Beste, ik bestelde onlangs 3 eyeliners bij Douglas Parfumerie. Mijn bestelling werd door hun geannuleerd omdat ze de artikelen die ik besteld had niet konden leveren. In de mail die ik kreeg stond ook dat het geld teruggestort zou worden op mijn rekening. Mijn bestelling is geannuleerd op 2 januari en ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen. Omdat mijn bestelling werd geannuleerd had ik een nieuwe bestelling gemaakt. Deze producten heb ik wel aangekregen maar één eyeliner was defect. De dop zat los op de stift waardoor de eyeliner helemaal uitgedroogd was. Ik heb al twee emails gestuurd naar Douglas om dit te melden en een nieuwe eyeliner te vragen maar ik heb tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen.

Berichten (1)

Parfumerie Douglas Nederland B.V.

Naar: L. V.

14/01/2021

Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Vanwege drukte kan het voorkomen dat u langer op een reactie moet wachten dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te reageren op uw bericht.Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag op onze veelgestelde vragen-pagina:s:www.douglas.nl/help/faq-veelgestelde-vragenIndien uw dringende vraag niet langer kan wachten adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 088?3684545 (lokaal tarief).Met vriendelijke groet,Klantenservice Parfumerie DouglasDit is een automatisch gegenereerde e-mail. Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren.Parfumerie Douglas Nederland B.V.St. Annastraat 2656525 GR NijmegenNederland


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform