Terug

parfum zat niet in de doos

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Parfumerie Douglas Nederland B.V.

13/09/2022

BesteOp 03/09 heb ik een pakje van jullie ontvangen. Groot was mijn ontgoocheling toen bij het openen enkel een staaltje in mijn pakje zat en niet mijn parfum van €116. Ik heb al via het contactformulier proberen om iemand te pakken te krijgen en ook via mail maar het blijft ongelofelijk stil van jullie kant. Het pakje werd oorspronkelijk verstuurd via DHL maar afgeleverd met Bpost. Op de reeds meegestuurde foto's kan je zien dat het pakketje onderaan werd geopend en weer werd toegeplakt met DHL plakband. Misschien was iemand daar wel nieuwsgierig wat er in mijn pakje zat of had die net een cadeautje nodig. Ik veronderstel dat het jullie taak is om dit te onderzoeken en niet de mijne. Ik zou het ten zeerste waarderen om mijn €116 terug op mijn visa rekening te zien verschijnen. Ik ben niet van plan om jullie nummer in Nederland op te bellen want als ik de recensies bekijk zal dit me ook niet verder helpen en alleen maar nog meer geld kosten.Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht er nu eindelijk eens gehoor gegeven worden aan mijn probleem.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform