Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
J. P.
12/08/2025

Goederen betaald maar nooit ontvangen

Op 6 juli 2025 heb ik via uw online winkel een bestelling geplaatst ter waarde van €200,96. Op 10 juli ontving ik de bijhorende factuur. Tot op heden, meer dan een maand later, hebben wij echter geen enkel product ontvangen, noch enige reactie van uw kant. Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om u te contacteren via e-mail op twee verschillende adressen, alsook telefonisch via zowel het gsm-nummer als het vaste nummer dat op uw website vermeld staat. Helaas bleef elke vorm van communicatie zonder antwoord. Deze situatie is bijzonder frustrerend. Aangezien wij geen enkele respons of levering ontvangen hebben, wensen wij hierbij onze bestelling officieel te annuleren en eisen wij de volledige terugbetaling van het betaalde bedrag van €200,96. Wij hebben zelfs voorgesteld om zelf de materialen op te halen, doch ook hierop kwam geen enkele reactie. Intussen zijn wij genoodzaakt om deze producten elders aan te kopen, aangezien onze werkzaamheden niet langer uitgesteld kunnen worden. Wij hopen alsnog op een snelle en correcte afhandeling van deze klacht.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
S. M.
9/08/2025

Besteld artikel is niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 06-07-2025 kocht ik een voorbedrade zekeringskast in uw online winkel en betaalde ik 649,67€ plus 16.94€ verzendkosten. Ik ontving het pakket op 10-07-2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van ZEKVYN4X18RV0040A Zekeringkast ABB Vynckier 72M , 27x2P automaten, 4 XDifferentieel 2P 40A 30mA, 1X 40A, maar ik ontving ABB Vynckier Verdeelkast Fix-o-Rail 150 - 72 modules 4 rijen x 18 st.) transparante O/G. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Stijn Moons Bijlagen: • Orderbevestiging 201642846 • Betalingsbewijs

Afgesloten
K. D.
26/02/2025

Geen reactie bij vraag om producten rerour te sturen

Geachte heer Ariën, Op 1 februari heb ik in uw online winkel een aantal producten van Niko gekocht, waarbij ik het bedrag van €672.43 plus €26.62 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 6 februari, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18 februari 2025 een mededeling in die zin gestuurd per email. Ik heb reminders gestuurd op 20 februari, 21 februari en 24 februari. Tot op heden kregen wij geen reactie. We hebben al diverse emails gestuurd op twee verschillende emailadressen en telefonisch contact proberen op te nemen op zowel het gsm-nummer als het vaste nummer. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €243,89 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Afgesloten
T. N.
8/11/2024

Ontbreken van en deel van de bestelling

Betreft: Klacht over ontbrekend item in bestelling nr. 201640500 Geachte heer/mevrouw, Op 10 Oktober 2024 heb ik een bestelling geplaatst bij uw bedrijf met bestelnummer 201640500. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat bij de levering van deze bestelling een item ontbrak, namelijk een zekering van 32A. Ik verzoek u vriendelijk om dit ontbrekende item zo spoedig mogelijk na te sturen. Mocht dit item niet meer leverbaar zijn, dan verzoek ik u om een passende oplossing te bieden, zoals een vervangend product of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Ik zie uw reactie en oplossing graag binnen 14 dagen tegemoet. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
V. S.
21/10/2024

geen levering

Bij eerste bestelling bij Arva zijn andere artikel dan besteld geleverd, zijn artikelen te weinig geleverd en zijn artikelen volledig niet geleverd. Hiervoor zijn meerdere mails verstuurd zonder reactie. Bij een 2de bestelling heb ik in tekst vak opnieuw duidelijk gemaakt dat bij een voorgaande bestelling was zaken rechtgezet dienden te worden. ik heb op deze bestelling een bevestiging ontvangen via mail, maar jammer genoeg houdt het hierbij volledig op. De materialen van de 2de bestelling zijn nog steeds niet geleverd en ik krijg geen reactie op mails. De communicatie verloopt dus zeer moeilijk. Ondertussen heb ik de materialen elders moeten aankopen en wens ik de 2de bestelling te annuleren en mij geld terug te krijgen. De rechtzetting van de eerste bestelling had ik graag nog wel geregeld gezien. Vriendelijke groeten Vanessa

Afgesloten
G. M.
21/06/2024

Ontbrekte double sokkels internet aansluiting

Beste ergiesteren plaatse ik een bestelling en giesteren ontavngt, na een grondig checking ,meld ik dat een double sokkels voor internet aansluiting ontbrekte,ik heb een conversatie met magazijn gehad en ik probeer dit uit te leggen dat ik hele dosjes heeft gecontrollerd en de stuk was niet herbj, zij hebben ook een foto van een dosjes met de stuk die op het toog van de magazijn ligte en volgende hun,moest ik die als een bewijs van het sturen aanvarden, ik heb toch gezegt dat een foto van julie tafel bewijs niet dat de stuk in het dosje ligte, na verschillende e mail krijg ik het aantwoord" het was goed gewest ,ik stop ermee" dus geen oplossing ,ik moet nog een keer volgende hem bestellen en betalen, dat werkt niet so . Ondertussen merk ik dat twee verschillende bobijn rol heeft besteld van het vorige keer, ik wil die terug brengen , die zijn een bobijn van 100 mt 2,5 x3 Greenflex XVB en 100 mt 1,5x3 Greenflex XVB. ik hoop kunnen wij een oplossing vinden want is nu echt last geworden

In behandeling
G. M.
21/06/2024

Goeder niet geleveerd

Ik heb ergiesteren een bestelling geplaats en giesteeen gekrijgen, na een grondig check, zie ik dat een double sokkels voor de internet aansluiting ontbrekt, ik heb in totaal 5 internet aansluigen besteld, 4 single aansluitingen en een double , de vier zijn wel geleverd met de andere materiaal gewest,maar de double niet, na verschillende e mail en comunicati,krijg ik als antwoord dat "het is goed gewest ik stop ermee" dus geen oplossing wilt vinden, ik wil ook ondertussen twee rollen kabel terug sturen maar volgende zijn eigen voorvarden ik kan niet terug brengen zonder toestemming van het Arva zelf en zonder een andere bestelling plaatsen. Ik wil graag gewoon de twee rollen terug brengen en mijn betaalde zokkels krijgen

Afgesloten
G. T.
15/12/2020

geen levering gekregen

Beste,Op 31/08 heb ik een bestelling gedaan bij Arva NVDe betaling is op 31/08 gebeurd.Tot op heden en na verschillende mails heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen.Ze hebben mijn 2 x teruggemaild.1x om te zeggen dat de betaling niet gebeurd is.1x om te vragen of ze het materiaal nog mochten opsturen.Ik heb reeds meerdere malen een mail gestuurd met het bewijs van de betaling.Zelfs met een kopie van het bewijs van de bank dat de betaling wel degelijk gebeurd is.Telefonische krijg ik de leverancier niet aan de lijn.mvgGeert

Opgelost
N. S.
7/12/2020

Goederen worden niet geleverd

Beste ik bestelde goederen bij arva webshop dezen zijn betaald via overschrijving .arva heeft dit bevestigd dat dit betaald is maar stuurt geen goederen op.heb al verschillende mails gestuurd maar de communicatie loopt slecht.

Opgelost
P. G.
2/10/2019

Ontbrekende items bij levering

Beste, ik heb op 24/09 een bestelling gedaan bij Arva nv. Deze bestelling omvatte verschillende producten van 'niko' schakelmateriaal. Het gaat om een bestelling van om en bij de €800. Bij de levering bleek dat er 4 schakelaars ontbraken (kostprijs €170). Hierop heb ik het bedrijf gecontacteerd met de vraag of deze nog nagestuurd zouden worden omdat ze eventueel niet meer op voorraad waren of iets dergelijks. Op het moment zelf bleek de verantwoordelijke persoon niet aanwezig te zijn dus we moesten na het weekend terugbellen. Dit hebben we dan gedaan en hierop hebben we een mail gekregen dat de drukknoppen opgestuurd zouden worden. Even later volgde een volgende mail waarin er ons verteld werd dat we de drukknoppen niet meer moesten verwachten want het was niet zijn schuld dat de knoppen ontbraken. Er zouden foto's gemaakt zijn van het pakket voor de verzending en dit was volgens hem voldoende bewijs om de ontbrekende knoppen niet meer op te sturen. Ik heb dan geantwoord dat een foto in mijn ogen niet voldoende bewijs zou zijn indien het gaat om moedwillig achterhouden van betaald materiaal. Verdere pogingen tot contact hebben niets opgeleverd. In eerste instantie zouden wij een terugvordering willen doen van de ontbrekende stukken. Het gaat alleszins toch om een aanzienlijk bedrag. Daarnaast willen we anderen waarschuwen dat dit bedrijf op zijn minst op een bedenkelijke manier zaken doet. Na een korte google-zoektocht kwamen we uit op tientallen slechte internet-recensies van ontbrekende bestellingen. Dat deze persoon nog steeds zaken blijft doen op zo'n verwerpelijke manier zou niet meer mogen in deze tijd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform