Geachte heer Ariën,
Op 1 februari heb ik in uw online winkel een aantal producten van Niko gekocht, waarbij ik het bedrag van €672.43 plus €26.62 voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 6 februari, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18 februari 2025 een mededeling in die zin gestuurd per email. Ik heb reminders gestuurd op 20 februari, 21 februari en 24 februari.
Tot op heden kregen wij geen reactie. We hebben al diverse emails gestuurd op twee verschillende emailadressen en telefonisch contact proberen op te nemen op zowel het gsm-nummer als het vaste nummer.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €243,89 .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.