Terug

Goeder niet geleveerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

G. M.

Naar: Arva nv

21/06/2024

Ik heb ergiesteren een bestelling geplaats en giesteeen gekrijgen, na een grondig check, zie ik dat een double sokkels voor de internet aansluiting ontbrekt, ik heb in totaal 5 internet aansluigen besteld, 4 single aansluitingen en een double , de vier zijn wel geleverd met de andere materiaal gewest,maar de double niet, na verschillende e mail en comunicati,krijg ik als antwoord dat "het is goed gewest ik stop ermee" dus geen oplossing wilt vinden, ik wil ook ondertussen twee rollen kabel terug sturen maar volgende zijn eigen voorvarden ik kan niet terug brengen zonder toestemming van het Arva zelf en zonder een andere bestelling plaatsen. Ik wil graag gewoon de twee rollen terug brengen en mijn betaalde zokkels krijgen

Berichten (1)

Arva nv

Naar: G. M.

21/06/2024

Beste,bij het invullen van het formulier heb ik mijn e mail toegevoegd in plaats van het email van Arva, hoe kan di oplossen? Ik heb zelf de klacht gekrijgen ,maar op die manieer heeft Arva niet gekrijgen, groeten Mazza Giovanni


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform