Terug

Ontbreken van en deel van de bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. N.

Naar: Arva nv

08/11/2024

Betreft: Klacht over ontbrekend item in bestelling nr. 201640500 Geachte heer/mevrouw, Op 10 Oktober 2024 heb ik een bestelling geplaatst bij uw bedrijf met bestelnummer 201640500. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat bij de levering van deze bestelling een item ontbrak, namelijk een zekering van 32A. Ik verzoek u vriendelijk om dit ontbrekende item zo spoedig mogelijk na te sturen. Mocht dit item niet meer leverbaar zijn, dan verzoek ik u om een passende oplossing te bieden, zoals een vervangend product of een terugbetaling van het aankoopbedrag. Ik zie uw reactie en oplossing graag binnen 14 dagen tegemoet. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform