Op 6 juli 2025 heb ik via uw online winkel een bestelling geplaatst ter waarde van €200,96. Op 10 juli ontving ik de bijhorende factuur. Tot op heden, meer dan een maand later, hebben wij echter geen enkel product ontvangen, noch enige reactie van uw kant.
Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om u te contacteren via e-mail op twee verschillende adressen, alsook telefonisch via zowel het gsm-nummer als het vaste nummer dat op uw website vermeld staat. Helaas bleef elke vorm van communicatie zonder antwoord.
Deze situatie is bijzonder frustrerend. Aangezien wij geen enkele respons of levering ontvangen hebben, wensen wij hierbij onze bestelling officieel te annuleren en eisen wij de volledige terugbetaling van het betaalde bedrag van €200,96.
Wij hebben zelfs voorgesteld om zelf de materialen op te halen, doch ook hierop kwam geen enkele reactie. Intussen zijn wij genoodzaakt om deze producten elders aan te kopen, aangezien onze werkzaamheden niet langer uitgesteld kunnen worden.
Wij hopen alsnog op een snelle en correcte afhandeling van deze klacht.