Meest recente klachten

M. M.
9/12/2025

Bestelde goederen niet geleverd.

Beste, Op 27 November hebben we een bestelling gedaan bij jou voor het bedrag van 1.486,99€ die onmiddellijk betaald werd. Vervolgens ontvingen we een bevestigingsmail met ordernr 201643960 waarin u volgende zet: “ Online betalen via Mollie bancontact. Snelste optie, na betaling wordt uw bestelling onmiddellijk verwerkt.” Tot op heden hebben we nog steeds geen levering ontvangen en ook geen reactie op onze mails gehad. Telefonisch is het onmogelijk contact te maken. We ontvangen de levering graag netjes, maar indien er geen gehoor komt, zien we ons genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Intussen heb ik ook een klacht ingediend bij Test-Aankoop, die ik graag met een positief resultaat wil afsluiten. Met vriendelijke groeten, X

In behandeling
K. B.
28/10/2025

geannuleerde bestelling

Beste, Op 09/04/2025 werd een door mij geplaatste en betaalde bestelling geannuleerd. (zie bijlage: Bon nr 201642225 dd 9 April tbv 330.97€) Ondanks belofte van u en herhaaldelijke mails van mijn kant en een aangetekend schrijven is tot op heden deze terugbetaling nog niet uitgevoerd. Ik verwacht van u een terugbetaling.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
J. P.
12/08/2025

Goederen betaald maar nooit ontvangen

Op 6 juli 2025 heb ik via uw online winkel een bestelling geplaatst ter waarde van €200,96. Op 10 juli ontving ik de bijhorende factuur. Tot op heden, meer dan een maand later, hebben wij echter geen enkel product ontvangen, noch enige reactie van uw kant. Wij hebben meerdere pogingen ondernomen om u te contacteren via e-mail op twee verschillende adressen, alsook telefonisch via zowel het gsm-nummer als het vaste nummer dat op uw website vermeld staat. Helaas bleef elke vorm van communicatie zonder antwoord. Deze situatie is bijzonder frustrerend. Aangezien wij geen enkele respons of levering ontvangen hebben, wensen wij hierbij onze bestelling officieel te annuleren en eisen wij de volledige terugbetaling van het betaalde bedrag van €200,96. Wij hebben zelfs voorgesteld om zelf de materialen op te halen, doch ook hierop kwam geen enkele reactie. Intussen zijn wij genoodzaakt om deze producten elders aan te kopen, aangezien onze werkzaamheden niet langer uitgesteld kunnen worden. Wij hopen alsnog op een snelle en correcte afhandeling van deze klacht.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
S. M.
9/08/2025

Besteld artikel is niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 06-07-2025 kocht ik een voorbedrade zekeringskast in uw online winkel en betaalde ik 649,67€ plus 16.94€ verzendkosten. Ik ontving het pakket op 10-07-2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van ZEKVYN4X18RV0040A Zekeringkast ABB Vynckier 72M , 27x2P automaten, 4 XDifferentieel 2P 40A 30mA, 1X 40A, maar ik ontving ABB Vynckier Verdeelkast Fix-o-Rail 150 - 72 modules 4 rijen x 18 st.) transparante O/G. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Stijn Moons Bijlagen: • Orderbevestiging 201642846 • Betalingsbewijs

Afgesloten
K. D.
26/02/2025

Geen reactie bij vraag om producten rerour te sturen

Geachte heer Ariën, Op 1 februari heb ik in uw online winkel een aantal producten van Niko gekocht, waarbij ik het bedrag van €672.43 plus €26.62 voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 6 februari, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18 februari 2025 een mededeling in die zin gestuurd per email. Ik heb reminders gestuurd op 20 februari, 21 februari en 24 februari. Tot op heden kregen wij geen reactie. We hebben al diverse emails gestuurd op twee verschillende emailadressen en telefonisch contact proberen op te nemen op zowel het gsm-nummer als het vaste nummer. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €243,89 . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform