Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
V. H.
5/07/2024

Levering met schade en vluchtmisdrijf

Op 10 juni levert dit bedrijf tuinmeubelen van Exterioo. Na vertrek blijkt dat er enorme schade toegebracht werd aan onze poort aan oprit. Zij hebben vluchtmisdrijf gepleegd (Schadebestek 10000 euro). Zoals geadviseerd hebben we een klachtendossier ingediend bij Exterioo. Daar geven ze aan dat de klant binnen 10 dagen zou gecontacteerd worden door de transporteur. Ik heb nooit 1 mail of telefoontje gekregen. Dit is ongezien, allesbehalve professioneel en dit bedrijf is absoluut te mijden indien mogelijk. Het ongelooflijk grote aantal slechte reviews verbaast mij niets... Op dit moment zit het dossier bij de politie omwille van het feit dat dit een zwaar strafbaar feit is. Jammer, dit had erg snel via de verzekeringen kunnen opgelost worden. Ik vraag compensatie, zijnde de kosten voor de herstelling van onze poort.

Afgesloten
E. D.
26/07/2023

Waar is mijn betaalde bestelling?!

Beste, Mijn vriend en ik kochten in de sleepworld winkel in Lochristi een matras. Deze ging normaal gezien deze voormiddag tussen 10.15u en 12.30u geleverd worden. Mijn vriend kreeg rond 12.30u een e-mail waarin stond dat de levering geannuleerd was door de klant (wij, en dit was niet waar) en verzet zou worden naar 8 augustus. Wij hebben geen matras dus om op te slapen. Na meerdere malen bellen met de webwinkel hebben zijn contact genomen meerdere malen met de koerierdienst. Ze beloofden ons dat onze matras zéker en vast vandaag toch zou geleverd worden. Het is nu 23.10u en nog steeds géén matras!

Afgesloten
V. V.
26/07/2023

Vasthouden van levering

Beste,Via bpost verstuurde ik een pakket. Maar door het gewicht 32 kg kon dit niet worden geleverd aangezien ze maar leveren tot 30kg. Vandaar dat bpost dit aan een onderaanneming gaf: Dynalogic. Wanneer u op google dit bedrijf intikt staan daar verschillende telefonnnummers maar deze zijn allemaal niet in gebruik U kan enkel contact opnemen via mail en chat. Via chat kreeg ik te horen dat het pakket retour was verzonden naar mij. Dit bleek niet zo te zijn. Het pakket staat nog steeds in de depot in boom. Ik stelde voor om dit zelf te halen daar ter plaatse. Maar dit wordt me niet toegestaan...Ze geven dus foutieve informatie.Vandaar deze klacht.Alvast bedankt voor de hulpMet vriendelijke groetVic

Afgesloten
R. H.
12/07/2022

Probleem met levering pakket

Beste, er is vanuit Duitsland, met dhl vracht, een pakket naar mij verstuurd met een gewicht van 31,3kg. Bpost heeft het vervolgens behandeld en omdat het +30kg weegt, hebben ze het aan hun partner Dynalogic bezorgd om het pakket aan mij te leveren. Echter zijn er problemen pakket wordt niet geleverd. Via track zie ik dat het telkens op sorteerfout komt… na vele malen bellen met hun, wordt ik er niet wijzer van, word aan het lijntje gehouden en men zegt bij Dynalogic dat de fout bij bpost ligt en omgekeerd. De afzender heeft ook geïnformeerd, maar zonder resultaat, we zijn bijna een maand verder. Wat kan ik nog meer doen? Ik las op de site van bpost dat dergelijke pakketjes buiten bpost standaard, niet door hun behandeld worden, maar in sommige gevallen kunnen klanten deze pakketten wel ergens in een depot gaan afhalen. Hun “partner” Dynalogic is zeer onbetrouwbaar.

Opgelost
N. R.
17/11/2020

iPhone 11 Pro gestolen

Beste, Ik bestelde een iPhone 11 Pro van CoolBlue op 10/11 - 11/11 krijg ik een bericht van Dynalogic dat mijn levering met success is afgehandeld - alleen, heb ik niks ontvangen. Niemand is bij mij komen aanbellen, niemand heeft me gebeld, er steeds niks in mijn brievenbus. Ik bel de zelfde avond Dynalogic op (45 cent per minuut, schandalig) en meneer Mohamed verteld mij dat er inderdaad in het systeem staat dat mijn pakje geleverd is. Ik zeg hem dat het niet het geval is. Hij zegt me dat ik morgen gecontacteerd word door een medewerker. Volgende dag, niks. Ik bel ze weer. Nog eens 45 cent per minuut. Mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur inderdaad bevestigd (ze heeft hem gebeld!!) dat hij is langs geweest en dat ik heb getekend voor ontvangst?!? Er is inderdaad een handtekening aanwezig, ik zie deze, maar het is NIET mijn handtekening! Ze zegt dat de chauffeur morgen (zaterdag) gaat “langskomen om dit recht te zetten”.... ik zeg, wat is er om recht te zetten, ik heb niks ontvangen, waarom zou hij nu langs komen?? Ze zegt dat ze het niet weet, maar dat het is zo is, en dat hij mij gaat bellen voor dat hij komt. Ik dus, zaterdag, aan het wachten op een oproep van de chauffeur, Abdelilah. 16 uur, niks. Ik bel WEER Dynalogic op. Weer 45 cents per minuut..... mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur bevestigd dat die WEER is langs geweest, dat ik de deur heb geopend en dat ik goede ontvangst van mijn iPhone heb bevestigd... excuseer mij?? Ik heb geen oproep gekregen en er is NIEMAND bij mij geweest. Ik word natuurlijk boos aan de telefoon. Voor mij is er geen andere oplossing dan diefstal en leugens!!! Ik wil met een verantwoordelijke praten, maar het is zaterdag dus geen verantwoordelijk aanwezig. Ze beloven dat ze maandag gaan bellen. Maandag, geen oproep. Ik bel ze WEER. Nu zegt de meneer aan de telefoon dat er nu niks meer kan gedaan worden omdat het de chauffeur zijn woord tegen de mijne is... en dat ik gewoon klacht in moet dienen bij bpost. Sorry maar what the f??? Mijn woord tegen zijn woord? Waarom is er dan een handtekening? Hoe zie ik eruit misschien? Hoe ziet mijn huis eruit? Pure diefstal. Te gemakkelijk om zo te stelen. En gebaseerd op reviews is het NIET de eerste keer. Een bedrijf die niet meer zou mogen bestaan, en Bpost zou de samenwerking snel moeten stopzetten. Gewoon schandalig.

Afgesloten
A. W.
2/09/2020

Abominabele service

Beste, ik bestelde een pakket bij Bol.com op zaterdag 29/8/20. Het pakket zou geleverd worden op maandag, 31/8/20. Op maandag kreeg ik bericht dat het pakket zou geleverd worden door Dynalogic via Bol.com op dinsdag, 1/9. Op dinsdag kreeg ik een email om een nieuwe leverafspraak te maken, op woensdag, 2/9.Op woensdag kreeg ik om 16u40 dat de chauffeur onderweg was en rond 17u20 zou leveren. Om 17u36 kom ik thuis en zie ik de chauffeur met bestelwagen op mijn oprit staat. Hij stelt vast dat ik op dezelfde oprit moet zijn, rijdt weg, gaat zich keren in de straat en rijdt vervolgens opnieuw onze deur voorbij. Geen pakket geleverd.Onmiddellijk heb ik gebeld naar de klantendienst, en het systeem vermeldde dat de chauffeur het adres niet kon vinden, omdat er geen huisnummer staat. Ons huisnummer staat wel 2x vermeld (op gevel en op brievenbus) in letter van ongeveer 30 cm hoog!!!Intussen had chauffeur zich afgemeld en kan hij ten vroegste terug komen op donderdag, 3/9. Een exact uur kon niet worden aangegeven.Dit is wat ik noem een heel slechte service. Moeilijk om vriendelijk te blijven aan de telefoon in dergelijke omstandigheden. Zeker als er wordt gevraagd of ik nog vragen heb... Wat hadden ze nu zelf gedacht.

Opgelost
M. B.
20/08/2020

Weigering aanvaardingsplicht electrisch toestel

Beste, op maandag 17 augustus leverde Dynalogic de wasmachine die ik bij Samsung had besteld. De machine wordt afgeleverd en geïnstalleerd. Het viel me op dat de 2 heren die de machine leverden hier waren met een propvolle vrachtwagen vol nieuwe toestellen, terwijl de wagen niet eens een lift had. Met mijn machine erbij stond de laadruimte helemáál vol tot aan het einde. Elk toestel, hoe zwaar ook, 64 kg voor de machine die ik besteld had, moest door beide heren met de hand getild worden! Omdat ik bij de bestelling had aangegeven dat mijn oude machine moest meegenomen worden, zouden ze deze meenemen. Echter op het ogenblik dat deze in de vrachtwagen getild moest worden, zagen ze het niet meer zitten. Plots was er nog teveel water in de machine (Ik heb er met moeite nog een klein glas water uitgekregen). Ik moest Samsung contacteren en er zou, zonder problemen, een andere wagen langskomen voor de ophaling. Deze 2 heren leken mij uitgebuit te worden door hun werkgever en hebben zo geprobeerd al van het heffen van 1 toestel verlost te geraken. Ik heb Samsung gecontacteerd, ze hebben nota genomen van mijn verhaal en laten niet meer van zich horen.

Opgelost
W. N.
6/06/2020

Levering voor de 3x in sorteerfout

Hallo,Wij bestelden een partytent op woensdag 27 mei via 'koop-een-partytent.be'. Alles verliep wat langzamer omwille van de coronacrisis. Daar heb ik begrip voor.Maar toch ontvingen we 28mei (s avonds heel laat) mail dat ons pakket klaar was voor levering op vrijdag 29mei. Daarom verplaatsen we afspraken om dan slechts enkele uren later (omstreeks 5u30) een annuleringsmail te ontvangen. --> sorteerfout Omdat we op de site lezen dat dit meestal binnen de 24u is opgelost en de volgende dag geleverd kan worden nemen we toch even telefonisch contact met hun op.Want, leveren ze dan ev ook op zaterdag en zon-feestdagen? Met het verlengd weekend voor de deur wel nuttige info.Ze zijn bereikbaar via een peperduur 0900-nummer met een belachelijk lang keuzemenu om nadien 6minuten op wacht gezet te worden.Op mijn vraag of ze leveren op zaterdag krijg ik geen duidelijk antwoord. Maar wel de standaard tekst van wat een sorteerfout inhoud en 'dat ze er alles aan doen om mijn pakket op te sporen'. Niet echt geruststellend.Dus s avonds bel ik opnieuw. Ik wil weten of ik weer al mijn plannen moet verschuiven en wil dit niet weer in het midden van de nacht moeten doen.Deze keer wordt er na het eindelijk bereiken van een persoon, in het midden van het gesprek gewoon opgehangen!Dus opnieuw heel de ramtam door. 'Ze mailen een nieuwe afspraak zodra het pakket geleverd kan worden'.Ok het is corona-tijd dus ik heb begrip voor vertragingen en wacht alles een beetje af.Maar na het verlengd weekend heb ik tot woensdag nog steeds niets gehoord. Dus ik begin contact op te nemen met de verkoper. Want zij sturen mij een beoordelingsmail. Maar ik heb nog niets ontvangen. Eindelijk donderdag 8juni een mailtje van Dynalogic --> 9juni wordt er geleverd. Maar op 9juni een mailtje dat er wat fout liep en er vandaag dus niet geleverd wordt.Omdat ik de dure telefoontjes wat beu ben en blijkbaar meer bereik via de verkoper mail ik heb terug.Én ja, savonds mail dat er op zaterdag 10juni geleverd zal worden.Maar helaas weer een annuleringsmail op 10juni omstreeks 10uur.Ondertussen ben ik dit spelletje wel beu en probeer nog maar eens telefonisch naar Dynalogic. (Verkoper is in corona-tijd niet bereikbaar op zaterdag)Weer doorsta ik het dure telefoontjes via een keuzemenu, wachtrij van deze keer 3minuten om bij een telefoniste uit gekomen. 'Ja, vervelend dat het een sorteerfout ondergaat' Maar mevr dit is al de 3e, ik wacht op mijn pakket sinds 28mei. 'Ah, echt ... tiktiktik ... Ik zie het nu ook. Ik zet u op de wacht en kijk wat ik voor u kan doen. ... tuut tuut tuut ... tuttuttut...' weer verbinding verbroken zonder antwoord. Dus ik wacht nu al 10dagen op een pakket. Reeds 3x voor thuis gebleven voor niets. Én slechte, dure klantenservice, zonder resultaat.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform