Terug

Abominabele service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Dynalogic

02/09/2020

Beste, ik bestelde een pakket bij Bol.com op zaterdag 29/8/20. Het pakket zou geleverd worden op maandag, 31/8/20. Op maandag kreeg ik bericht dat het pakket zou geleverd worden door Dynalogic via Bol.com op dinsdag, 1/9. Op dinsdag kreeg ik een email om een nieuwe leverafspraak te maken, op woensdag, 2/9.Op woensdag kreeg ik om 16u40 dat de chauffeur onderweg was en rond 17u20 zou leveren. Om 17u36 kom ik thuis en zie ik de chauffeur met bestelwagen op mijn oprit staat. Hij stelt vast dat ik op dezelfde oprit moet zijn, rijdt weg, gaat zich keren in de straat en rijdt vervolgens opnieuw onze deur voorbij. Geen pakket geleverd.Onmiddellijk heb ik gebeld naar de klantendienst, en het systeem vermeldde dat de chauffeur het adres niet kon vinden, omdat er geen huisnummer staat. Ons huisnummer staat wel 2x vermeld (op gevel en op brievenbus) in letter van ongeveer 30 cm hoog!!!Intussen had chauffeur zich afgemeld en kan hij ten vroegste terug komen op donderdag, 3/9. Een exact uur kon niet worden aangegeven.Dit is wat ik noem een heel slechte service. Moeilijk om vriendelijk te blijven aan de telefoon in dergelijke omstandigheden. Zeker als er wordt gevraagd of ik nog vragen heb... Wat hadden ze nu zelf gedacht.

Berichten (1)

Dynalogic

Naar: A. W.

14/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform