Terug

leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Dynalogic

03/12/2025

ordernr 153871093 track & trace 2257658197 bestelnummer #0010-LBVYH9 Beste, Ik ben uiterst teleurgesteld over het verloop van onze bestelling. De matras werd in de eerste helft van november besteld, een deel is geleverd, maar de resterende levering is acht keer uitgesteld. Dit is onaanvaardbaar. Elke keer krijgen we via WhatsApp hetzelfde antwoord: “Morgen zonder fout.” Helaas gebeurt dat niet. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar, wat de situatie nog erger maakt. Dit veroorzaakt grote hinder! Dit kan zo niet verder. Ik verwacht vandaag nog: Een definitieve leverdatum die wordt nagekomen. Een duidelijke uitleg waarom dit zo vaak is misgelopen. Indien dit niet kan, zal ik genoodzaakt zijn om de bestelling te annuleren en verdere stappen te overwegen. Black Friday is intussen voorbij, maar onze bestelling dateert van vóór die periode. Het is onbegrijpelijk dat dit zo lang aansleept. Ik reken op een onmiddellijke reactie. mvg Delander Veronique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform