Hallo,Wij bestelden een partytent op woensdag 27 mei via 'koop-een-partytent.be'. Alles verliep wat langzamer omwille van de coronacrisis. Daar heb ik begrip voor.Maar toch ontvingen we 28mei (s avonds heel laat) mail dat ons pakket klaar was voor levering op vrijdag 29mei. Daarom verplaatsen we afspraken om dan slechts enkele uren later (omstreeks 5u30) een annuleringsmail te ontvangen. --> sorteerfout Omdat we op de site lezen dat dit meestal binnen de 24u is opgelost en de volgende dag geleverd kan worden nemen we toch even telefonisch contact met hun op.Want, leveren ze dan ev ook op zaterdag en zon-feestdagen? Met het verlengd weekend voor de deur wel nuttige info.Ze zijn bereikbaar via een peperduur 0900-nummer met een belachelijk lang keuzemenu om nadien 6minuten op wacht gezet te worden.Op mijn vraag of ze leveren op zaterdag krijg ik geen duidelijk antwoord. Maar wel de standaard tekst van wat een sorteerfout inhoud en 'dat ze er alles aan doen om mijn pakket op te sporen'. Niet echt geruststellend.Dus s avonds bel ik opnieuw. Ik wil weten of ik weer al mijn plannen moet verschuiven en wil dit niet weer in het midden van de nacht moeten doen.Deze keer wordt er na het eindelijk bereiken van een persoon, in het midden van het gesprek gewoon opgehangen!Dus opnieuw heel de ramtam door. 'Ze mailen een nieuwe afspraak zodra het pakket geleverd kan worden'.Ok het is corona-tijd dus ik heb begrip voor vertragingen en wacht alles een beetje af.Maar na het verlengd weekend heb ik tot woensdag nog steeds niets gehoord. Dus ik begin contact op te nemen met de verkoper. Want zij sturen mij een beoordelingsmail. Maar ik heb nog niets ontvangen. Eindelijk donderdag 8juni een mailtje van Dynalogic --> 9juni wordt er geleverd. Maar op 9juni een mailtje dat er wat fout liep en er vandaag dus niet geleverd wordt.Omdat ik de dure telefoontjes wat beu ben en blijkbaar meer bereik via de verkoper mail ik heb terug.Én ja, savonds mail dat er op zaterdag 10juni geleverd zal worden.Maar helaas weer een annuleringsmail op 10juni omstreeks 10uur.Ondertussen ben ik dit spelletje wel beu en probeer nog maar eens telefonisch naar Dynalogic. (Verkoper is in corona-tijd niet bereikbaar op zaterdag)Weer doorsta ik het dure telefoontjes via een keuzemenu, wachtrij van deze keer 3minuten om bij een telefoniste uit gekomen. 'Ja, vervelend dat het een sorteerfout ondergaat' Maar mevr dit is al de 3e, ik wacht op mijn pakket sinds 28mei. 'Ah, echt ... tiktiktik ... Ik zie het nu ook. Ik zet u op de wacht en kijk wat ik voor u kan doen. ... tuut tuut tuut ... tuttuttut...' weer verbinding verbroken zonder antwoord. Dus ik wacht nu al 10dagen op een pakket. Reeds 3x voor thuis gebleven voor niets. Én slechte, dure klantenservice, zonder resultaat.