Terug

Waar is mijn betaalde bestelling?!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Dynalogic

26/07/2023

Beste, Mijn vriend en ik kochten in de sleepworld winkel in Lochristi een matras. Deze ging normaal gezien deze voormiddag tussen 10.15u en 12.30u geleverd worden. Mijn vriend kreeg rond 12.30u een e-mail waarin stond dat de levering geannuleerd was door de klant (wij, en dit was niet waar) en verzet zou worden naar 8 augustus. Wij hebben geen matras dus om op te slapen. Na meerdere malen bellen met de webwinkel hebben zijn contact genomen meerdere malen met de koerierdienst. Ze beloofden ons dat onze matras zéker en vast vandaag toch zou geleverd worden. Het is nu 23.10u en nog steeds géén matras!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform