Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
leveringsprobleem
ordernr 153871093 track & trace 2257658197 bestelnummer #0010-LBVYH9 Beste, Ik ben uiterst teleurgesteld over het verloop van onze bestelling. De matras werd in de eerste helft van november besteld, een deel is geleverd, maar de resterende levering is acht keer uitgesteld. Dit is onaanvaardbaar. Elke keer krijgen we via WhatsApp hetzelfde antwoord: “Morgen zonder fout.” Helaas gebeurt dat niet. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar, wat de situatie nog erger maakt. Dit veroorzaakt grote hinder! Dit kan zo niet verder. Ik verwacht vandaag nog: Een definitieve leverdatum die wordt nagekomen. Een duidelijke uitleg waarom dit zo vaak is misgelopen. Indien dit niet kan, zal ik genoodzaakt zijn om de bestelling te annuleren en verdere stappen te overwegen. Black Friday is intussen voorbij, maar onze bestelling dateert van vóór die periode. Het is onbegrijpelijk dat dit zo lang aansleept. Ik reken op een onmiddellijke reactie. mvg Delander Veronique
Niet nakomen van levertermijnen
Wij hebben een tafel besteld via Bol.com. Leverancier was AQ Living. Hun gekozen transportbedrijf was Dynalogic. De levering was voorzien op woensdag 26/11. Plots kregen wij op woensdag een bericht dat de levering niet haalbaar was, zonder enige verdere uitleg bleven we met lege handen achter. Levering kan enkel tussen 8-22 uur, maar als werkende mens is dat geen evidentie. We zijn overeengekomen dat een nieuwe levering gepland zou worden voor zaterdag 29/11, opnieuw 8-22 uur. Een hele dag de route van de chauffeur opgezocht, die in de omliggende gemeentes rond toerde. Om 20u20 laatst gekeken met de melding dat ze hier 20u40 zouden arriveren. Plots om 20u30 weer dezelfde melding: We konden de levering niet halen. Dus 2 leveringen op afspraak werden niet nagekomen. Wij zijn ons geld kwijt en zitten zonder tafel met 4 kinderen in huis. Een schande!
Levering met schade en vluchtmisdrijf
Op 10 juni levert dit bedrijf tuinmeubelen van Exterioo. Na vertrek blijkt dat er enorme schade toegebracht werd aan onze poort aan oprit. Zij hebben vluchtmisdrijf gepleegd (Schadebestek 10000 euro). Zoals geadviseerd hebben we een klachtendossier ingediend bij Exterioo. Daar geven ze aan dat de klant binnen 10 dagen zou gecontacteerd worden door de transporteur. Ik heb nooit 1 mail of telefoontje gekregen. Dit is ongezien, allesbehalve professioneel en dit bedrijf is absoluut te mijden indien mogelijk. Het ongelooflijk grote aantal slechte reviews verbaast mij niets... Op dit moment zit het dossier bij de politie omwille van het feit dat dit een zwaar strafbaar feit is. Jammer, dit had erg snel via de verzekeringen kunnen opgelost worden. Ik vraag compensatie, zijnde de kosten voor de herstelling van onze poort.
Waar is mijn betaalde bestelling?!
Beste, Mijn vriend en ik kochten in de sleepworld winkel in Lochristi een matras. Deze ging normaal gezien deze voormiddag tussen 10.15u en 12.30u geleverd worden. Mijn vriend kreeg rond 12.30u een e-mail waarin stond dat de levering geannuleerd was door de klant (wij, en dit was niet waar) en verzet zou worden naar 8 augustus. Wij hebben geen matras dus om op te slapen. Na meerdere malen bellen met de webwinkel hebben zijn contact genomen meerdere malen met de koerierdienst. Ze beloofden ons dat onze matras zéker en vast vandaag toch zou geleverd worden. Het is nu 23.10u en nog steeds géén matras!
Vasthouden van levering
Beste,Via bpost verstuurde ik een pakket. Maar door het gewicht 32 kg kon dit niet worden geleverd aangezien ze maar leveren tot 30kg. Vandaar dat bpost dit aan een onderaanneming gaf: Dynalogic. Wanneer u op google dit bedrijf intikt staan daar verschillende telefonnnummers maar deze zijn allemaal niet in gebruik U kan enkel contact opnemen via mail en chat. Via chat kreeg ik te horen dat het pakket retour was verzonden naar mij. Dit bleek niet zo te zijn. Het pakket staat nog steeds in de depot in boom. Ik stelde voor om dit zelf te halen daar ter plaatse. Maar dit wordt me niet toegestaan...Ze geven dus foutieve informatie.Vandaar deze klacht.Alvast bedankt voor de hulpMet vriendelijke groetVic
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
