Meest recente klachten

V. H.
5/07/2024

Levering met schade en vluchtmisdrijf

Op 10 juni levert dit bedrijf tuinmeubelen van Exterioo. Na vertrek blijkt dat er enorme schade toegebracht werd aan onze poort aan oprit. Zij hebben vluchtmisdrijf gepleegd (Schadebestek 10000 euro). Zoals geadviseerd hebben we een klachtendossier ingediend bij Exterioo. Daar geven ze aan dat de klant binnen 10 dagen zou gecontacteerd worden door de transporteur. Ik heb nooit 1 mail of telefoontje gekregen. Dit is ongezien, allesbehalve professioneel en dit bedrijf is absoluut te mijden indien mogelijk. Het ongelooflijk grote aantal slechte reviews verbaast mij niets... Op dit moment zit het dossier bij de politie omwille van het feit dat dit een zwaar strafbaar feit is. Jammer, dit had erg snel via de verzekeringen kunnen opgelost worden. Ik vraag compensatie, zijnde de kosten voor de herstelling van onze poort.

Afgesloten
E. D.
26/07/2023

Waar is mijn betaalde bestelling?!

Beste, Mijn vriend en ik kochten in de sleepworld winkel in Lochristi een matras. Deze ging normaal gezien deze voormiddag tussen 10.15u en 12.30u geleverd worden. Mijn vriend kreeg rond 12.30u een e-mail waarin stond dat de levering geannuleerd was door de klant (wij, en dit was niet waar) en verzet zou worden naar 8 augustus. Wij hebben geen matras dus om op te slapen. Na meerdere malen bellen met de webwinkel hebben zijn contact genomen meerdere malen met de koerierdienst. Ze beloofden ons dat onze matras zéker en vast vandaag toch zou geleverd worden. Het is nu 23.10u en nog steeds géén matras!

Afgesloten
V. V.
26/07/2023

Vasthouden van levering

Beste,Via bpost verstuurde ik een pakket. Maar door het gewicht 32 kg kon dit niet worden geleverd aangezien ze maar leveren tot 30kg. Vandaar dat bpost dit aan een onderaanneming gaf: Dynalogic. Wanneer u op google dit bedrijf intikt staan daar verschillende telefonnnummers maar deze zijn allemaal niet in gebruik U kan enkel contact opnemen via mail en chat. Via chat kreeg ik te horen dat het pakket retour was verzonden naar mij. Dit bleek niet zo te zijn. Het pakket staat nog steeds in de depot in boom. Ik stelde voor om dit zelf te halen daar ter plaatse. Maar dit wordt me niet toegestaan...Ze geven dus foutieve informatie.Vandaar deze klacht.Alvast bedankt voor de hulpMet vriendelijke groetVic

Afgesloten
R. H.
12/07/2022

Probleem met levering pakket

Beste, er is vanuit Duitsland, met dhl vracht, een pakket naar mij verstuurd met een gewicht van 31,3kg. Bpost heeft het vervolgens behandeld en omdat het +30kg weegt, hebben ze het aan hun partner Dynalogic bezorgd om het pakket aan mij te leveren. Echter zijn er problemen pakket wordt niet geleverd. Via track zie ik dat het telkens op sorteerfout komt… na vele malen bellen met hun, wordt ik er niet wijzer van, word aan het lijntje gehouden en men zegt bij Dynalogic dat de fout bij bpost ligt en omgekeerd. De afzender heeft ook geïnformeerd, maar zonder resultaat, we zijn bijna een maand verder. Wat kan ik nog meer doen? Ik las op de site van bpost dat dergelijke pakketjes buiten bpost standaard, niet door hun behandeld worden, maar in sommige gevallen kunnen klanten deze pakketten wel ergens in een depot gaan afhalen. Hun “partner” Dynalogic is zeer onbetrouwbaar.

Opgelost
N. R.
17/11/2020

iPhone 11 Pro gestolen

Beste, Ik bestelde een iPhone 11 Pro van CoolBlue op 10/11 - 11/11 krijg ik een bericht van Dynalogic dat mijn levering met success is afgehandeld - alleen, heb ik niks ontvangen. Niemand is bij mij komen aanbellen, niemand heeft me gebeld, er steeds niks in mijn brievenbus. Ik bel de zelfde avond Dynalogic op (45 cent per minuut, schandalig) en meneer Mohamed verteld mij dat er inderdaad in het systeem staat dat mijn pakje geleverd is. Ik zeg hem dat het niet het geval is. Hij zegt me dat ik morgen gecontacteerd word door een medewerker. Volgende dag, niks. Ik bel ze weer. Nog eens 45 cent per minuut. Mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur inderdaad bevestigd (ze heeft hem gebeld!!) dat hij is langs geweest en dat ik heb getekend voor ontvangst?!? Er is inderdaad een handtekening aanwezig, ik zie deze, maar het is NIET mijn handtekening! Ze zegt dat de chauffeur morgen (zaterdag) gaat “langskomen om dit recht te zetten”.... ik zeg, wat is er om recht te zetten, ik heb niks ontvangen, waarom zou hij nu langs komen?? Ze zegt dat ze het niet weet, maar dat het is zo is, en dat hij mij gaat bellen voor dat hij komt. Ik dus, zaterdag, aan het wachten op een oproep van de chauffeur, Abdelilah. 16 uur, niks. Ik bel WEER Dynalogic op. Weer 45 cents per minuut..... mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur bevestigd dat die WEER is langs geweest, dat ik de deur heb geopend en dat ik goede ontvangst van mijn iPhone heb bevestigd... excuseer mij?? Ik heb geen oproep gekregen en er is NIEMAND bij mij geweest. Ik word natuurlijk boos aan de telefoon. Voor mij is er geen andere oplossing dan diefstal en leugens!!! Ik wil met een verantwoordelijke praten, maar het is zaterdag dus geen verantwoordelijk aanwezig. Ze beloven dat ze maandag gaan bellen. Maandag, geen oproep. Ik bel ze WEER. Nu zegt de meneer aan de telefoon dat er nu niks meer kan gedaan worden omdat het de chauffeur zijn woord tegen de mijne is... en dat ik gewoon klacht in moet dienen bij bpost. Sorry maar what the f??? Mijn woord tegen zijn woord? Waarom is er dan een handtekening? Hoe zie ik eruit misschien? Hoe ziet mijn huis eruit? Pure diefstal. Te gemakkelijk om zo te stelen. En gebaseerd op reviews is het NIET de eerste keer. Een bedrijf die niet meer zou mogen bestaan, en Bpost zou de samenwerking snel moeten stopzetten. Gewoon schandalig.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform