Terug

Weigering aanvaardingsplicht electrisch toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Dynalogic

20/08/2020

Beste, op maandag 17 augustus leverde Dynalogic de wasmachine die ik bij Samsung had besteld. De machine wordt afgeleverd en geïnstalleerd. Het viel me op dat de 2 heren die de machine leverden hier waren met een propvolle vrachtwagen vol nieuwe toestellen, terwijl de wagen niet eens een lift had. Met mijn machine erbij stond de laadruimte helemáál vol tot aan het einde. Elk toestel, hoe zwaar ook, 64 kg voor de machine die ik besteld had, moest door beide heren met de hand getild worden! Omdat ik bij de bestelling had aangegeven dat mijn oude machine moest meegenomen worden, zouden ze deze meenemen. Echter op het ogenblik dat deze in de vrachtwagen getild moest worden, zagen ze het niet meer zitten. Plots was er nog teveel water in de machine (Ik heb er met moeite nog een klein glas water uitgekregen). Ik moest Samsung contacteren en er zou, zonder problemen, een andere wagen langskomen voor de ophaling. Deze 2 heren leken mij uitgebuit te worden door hun werkgever en hebben zo geprobeerd al van het heffen van 1 toestel verlost te geraken. Ik heb Samsung gecontacteerd, ze hebben nota genomen van mijn verhaal en laten niet meer van zich horen.

Berichten (1)

Dynalogic

Naar: M. B.

31/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform