Terug

iPhone 11 Pro gestolen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. R.

Naar: Dynalogic

17/11/2020

Beste, Ik bestelde een iPhone 11 Pro van CoolBlue op 10/11 - 11/11 krijg ik een bericht van Dynalogic dat mijn levering met success is afgehandeld - alleen, heb ik niks ontvangen. Niemand is bij mij komen aanbellen, niemand heeft me gebeld, er steeds niks in mijn brievenbus. Ik bel de zelfde avond Dynalogic op (45 cent per minuut, schandalig) en meneer Mohamed verteld mij dat er inderdaad in het systeem staat dat mijn pakje geleverd is. Ik zeg hem dat het niet het geval is. Hij zegt me dat ik morgen gecontacteerd word door een medewerker. Volgende dag, niks. Ik bel ze weer. Nog eens 45 cent per minuut. Mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur inderdaad bevestigd (ze heeft hem gebeld!!) dat hij is langs geweest en dat ik heb getekend voor ontvangst?!? Er is inderdaad een handtekening aanwezig, ik zie deze, maar het is NIET mijn handtekening! Ze zegt dat de chauffeur morgen (zaterdag) gaat “langskomen om dit recht te zetten”.... ik zeg, wat is er om recht te zetten, ik heb niks ontvangen, waarom zou hij nu langs komen?? Ze zegt dat ze het niet weet, maar dat het is zo is, en dat hij mij gaat bellen voor dat hij komt. Ik dus, zaterdag, aan het wachten op een oproep van de chauffeur, Abdelilah. 16 uur, niks. Ik bel WEER Dynalogic op. Weer 45 cents per minuut..... mevrouw aan de lijn zegt dat de chauffeur bevestigd dat die WEER is langs geweest, dat ik de deur heb geopend en dat ik goede ontvangst van mijn iPhone heb bevestigd... excuseer mij?? Ik heb geen oproep gekregen en er is NIEMAND bij mij geweest. Ik word natuurlijk boos aan de telefoon. Voor mij is er geen andere oplossing dan diefstal en leugens!!! Ik wil met een verantwoordelijke praten, maar het is zaterdag dus geen verantwoordelijk aanwezig. Ze beloven dat ze maandag gaan bellen. Maandag, geen oproep. Ik bel ze WEER. Nu zegt de meneer aan de telefoon dat er nu niks meer kan gedaan worden omdat het de chauffeur zijn woord tegen de mijne is... en dat ik gewoon klacht in moet dienen bij bpost. Sorry maar what the f??? Mijn woord tegen zijn woord? Waarom is er dan een handtekening? Hoe zie ik eruit misschien? Hoe ziet mijn huis eruit? Pure diefstal. Te gemakkelijk om zo te stelen. En gebaseerd op reviews is het NIET de eerste keer. Een bedrijf die niet meer zou mogen bestaan, en Bpost zou de samenwerking snel moeten stopzetten. Gewoon schandalig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform