Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
A. J.
19/08/2025

Afgesproken diensten niet nagekomen

Beste, Ik had ik een boeking geplaatst om mijn wagen te parkeren (04/08/2025) via platform van Parkos. Op de bevestigingsmail had ik de instructies gekregen om 30min voor aankomst te bellen voor bevestiging. Dit heb ik dan ook gedaan, heb 21x gebeld en kreeg helaas niemand aan de lijn, telefoon ging onmiddellijk naar voicemail met bericht dat deze vol zat. Een bericht kon ik niet achterlaten. Ook terugbellen hebben ze niet gedaan. Bij aankomst aan de vertrekhal was er ook niemand aanwezig en ik was ruim op tijd. In bijlage het aantal keren dat ik heb proberen te bellen. Bedrijf heeft eigen instructies (30min voor aankomst bellen) niet nagekomen en ons in de kou laten staan. Graag had ik een volledige terugbetaling gehad, aangezien ik geen gebruik kon maken- door nalatigheid van hun eigen medewerkers- van de bestelde diensten. Voor ons was dit een stressvolle moment om ons vakantie te beginnen.

In behandeling
A. C.
26/05/2025

Compesatie voor schade

Beste Wij hebben parking gereserveerd op het platform van Parkos bij Travel Park. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen, er werden extra onvoorziene kosten aangerekend en wij werden geconfronteerd met gevaarlijke situaties. In bijlage vindt u een volledige beschrijving van de feiten. Mvg Ares Ceulemans

Opgelost
G. O.
15/10/2024

terugbetaling onkosten wegens niet uitgevoerde dienst

Via Parkos een parking ("shuttle parkeren")aan de luchthaven van Charleroi gereserveerd (en betaald) Bij aankomst blijkt parking gesloten, en hangt het adres van een andere parking als alternatief(veel verder van de luchthaven gelgen !!! zie bijlage "trajecten_parkings.pdf") Aangekomen aan de 2e parking : niemand aanwezig (zeker geen shuttle) - 7 x telefoonnummer vermeld op reservatie gebeld : telkens onmiddellijk melding dat mailbox vol is ... Ten einde raad, om vlucht niet te missen, naar parking P2 aan de luchthaven gereden en daar geparkeerd. Gewenste oplossing : terugbetaling parkeerkosten van parking P2 ( € 182,-) ipv terugbetaling geboekte parking (€ 51,-)zoals voorgesteld door Parkos

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
C. G.
12/12/2023

problemen met parking

Hallo, we boekten op de luchthaven van Charleroi, Parkos, op 27/09 en we schreven dat we om 4.00 uur 's ochtends aankwamen. Wij betaalden 73 €. We kwamen aan op 27/09, 1/2 uur later , wat we schreven. Omdat we uit Antwerpen kwamen, en we kunnen niet altijd de exacte tijd berekenen als we op de autostrade rijden. We kwamen aan en we belden verschillende keren en niemand nam het nummer op, dat we gekregen hebben, we kwamen aan op de parkeerplaats, er is ook niemand! ! Ondertussen arriveerden er nog 5 auto's op de parkeerplaats We zaten allemaal met hetzelfde probleem, niemand op de parkeerplaats, geen antwoord aan de telefoon, dus geen shuttle om naar het vliegveld te gaan. We hebben allemaal de beslissing genomen om naar de parkeerplaats bij de van de luchthaven te gaan.Zodra ik op vakantie aankwam, schreef ik ze een e-mail. We kwamen terug van vakantie, en we moesten 208 € betalen voor parkeren op de luchthaven zelf. Ik heb verschillende e-mails geschreven met het verzoek om het bedrag terug te vorderen. En ze willen niets betalen omdat ik 1/2 uur te laat kwam. Om deze reden schrijf ik u, want het is niet normaal, met 1/2 uur vertraging, niemand antwoordt en niemand op de parkeerplaats. Ik hoop dat je me kunt helpen met dit probleem dat me € 281 heeft gekostIk hoop dat u mij zal kunnen helpen, dank u

Afgesloten
D. D.
4/11/2023

Geen bevestingsmail ontvangen

BesteIk heb op 22/10 een parkeerplaats gereserveerd via jullie webdienst voor op de luchthaven van Eindhoven. Daags voor ons vertrek zoek ik bevestingsmail, blijkt die nergens te vinden te zijn. Na meermaals geprobeerd te bellen, mail, alsook via jullie website getracht te hebben een nieuwe bevestingsmail te krijgen, kreeg ik nergens een antwoord. Omdat wij om 7u dienden aanwezig te zijn op de luchthaven waren wij genoodzaakt een nieuwe reservering uit te voeren bijgevolg met extra kosten. Wij hadden dus geen contactgegevens van de gereserveerde plaats, laat staan een voucher ontvangen. Hiervoor had ik graag de nieuwe reservering terugbetaald gezien die wij aldus extra moesten boeken alsook een schadevergoeding gezien wij geen beroep konden doen van de shuttle service en alles te voet dienden af te leggen.

Afgesloten
D. D.
30/07/2023

geen erkenning en oplossing na klacht autoschade op parkeerterrein

Beste,Ik heb een parkeerplaats geboekt op terrein Park and Go van 16-5-23 tot 21-5-23.Ik had expliciet gekozen voor een aanbieder waar je je autosleuteles NIET afgeeft, om kans op diefstal, om rondrijden met de wagen door derde tijdens de reis, om schade op de wagen bij rondrijden te vermijden.Bij aankomst op het parkeerterrein blijkt dit volledig overboekt: alle parkeerplaatsen zijn bezet, wagens staan geparkeerd tussen de rijen parkeerplaatsen.je diende je autosleutels achter te laten om de wagen nadien te kunnen verplaatsen.Bij afhalen wagen zien we dat - deze inderdaad verplaatst is naar een parkeerplaats- dat de rijen tussen de parkeerrijen alweer vol staan en weer alles verplaatst moet worden- dat er schade zit op de voorkant van het voertuigEr zit een deuk in de nummerplaat en de achterliggende bumper. de aftekening is duidelij keen kleien aanrijding op detrekhaak van een ander voertuig.De parkeerwachter weet van niks hij geeft me een telefoonnummer en e-adres om de klacht na het weekend neer te leggen. We nemen foto's.Op het opgegeven telefoonnummer krijg je geen gehoor. Van het opgegeven e-adres krijg ik geen antwoord.Van de organisatie waar ik heb geboekt (Parkos) begint dan een oneindig voortdurend houd-de-boot-af-tot-de-klant-het-beu-wordt. Er komt - na mijn 2 telefonische oproepen en 5 schriftelijke klachten- geen erkenning noch enig voorstel tot oplossing. Wel een gescherm dat zij alleen maar boeken en niet het parkeren verzorgen. Ik heb bij Parkos geboekt , aan Parkos betaalt en Parkos heeft mij een orderbevestiging gestuurd, wat voor mij betekent dat Parkos de opdracht heeft aanvaard.Ik wil toekomstige klanten en consumenten van deze wanpraktijken vrijwaren en wens alsnog een oplossing voorhet schadeprobleem.

Afgesloten
N. H.
7/11/2021

Horror start en einde van de vakantie

Beste,eerst en vooral wens ik te zeggen dat we alleen nog maar positieve ervaringen hebben met Parkos. We parkeerden via hen al op Dusseldorf, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Charleroi, ... . Echter vlogen we nu vanop Paris Orly. Bij aankomst op de parking (Francepark) werden we ontvangen door zeer onvriendelijke mensen. Daar boven op zeiden ze ons (een dame) dat ze geen reservaties hadden die dag omdat ze alles hadden afgezegd. Onze data waren van 30/10 t.e.m. 6/11. Ze vertelde ons dat Parkos als platform ons had moeten informeren hierover. Wij hebben echter geen mail ontvangen. Daar bovenop zeiden ze daar dat we misschien bij de volgende parking moesten gaan horen. Ook hier kregen we het schimmige en onvriendelijke verhaal dat ze vol zaten en geen reservaties meer aannamen. Zeer vreemd verhaal gezien we van beide parkings busjes zagen weg rijden die helemaal niet vol waren en er ook nog parkeerplaatsen vrij waren.Lang verhaal kort, door de omstandigheden en de angst om onze vlucht dan maar te missen hebben we moeten parkeren op de luchthaven zelf. Dit heeft ons een aanzienlijk bedrag gekost bovenop het bedrag dat we al via Parkos betaalden (68 voor de reservering bij Parkos en 195 op de parking van de luchthaven zelf ...) . Beide bedragen verzoeken we dan ook terug te krijgen. Dit hopelijk via deze weg want dit wensen we nooit meer mee te maken. Gans de trip is voor ons stresserend geweest dankzij dit. Hopelijk begrijpen ze dit ook.Graag feedback via deze weg of via 0495 83 11 24.Vriendelijke groeten,Niel

Afgesloten
S. V.
8/06/2021

Terugbetaling parkeerkosten voor gesloten parking New Park

Beste, wij hadden via Parkos (vergelijker van parkeeraanbieders) een boeking gemaakt én betaald voor parking New Park dichtbij Charleroi airport met aankomst op vrijdag 7 mei 2021 om 04u30 (res.nr. H84HB8X). In de bevestigingsmail stond het adres (Rue du vigneron 27, 6040 Jumet) en een telefoonnummer van de parkingbeheerder vermeld (+32 485 19 14 50). We werden gevraagd om dit nummer 15 minuten vóór aankomst te bellen. Op de ochtend van 7 mei hebben we deze nummer tot 4x toe gebeld, maar er werd niet opgenomen. De parking bleek ook onvindbaar te zijn. We hebben voor een gesloten poort van wat leek op een parking gestaan, maar daar stond 'Flash Parking' op vermeld (als ik me niet vergis), en zeker niet 'New Parking'. Omdat we onze vlucht niet mochten missen zijn we ons dan maar gaan parkeren op de dure airport parking van Charleroi.Ik heb later dezelfde dag via e-mail een klacht ingediend bij Parkos. Zij hebben op hun beurt contact opgenomen met New Park, die uiteraard beweren dat de parking gewoon open was die ochtend. Parkos wist me ook te vertellen dat ik niet het juiste nummer had gebeld, nl. 0485 19 14 50 ipv +32 485 19 14 50?? Na talloze e-mails over en weer zeggen ze nu dat ze niets meer kunnen doen. We blijven bij ons standpunt dat de parking gesloten was en willen graag een volledige terugbetaling van €42.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform