Beste, wij hadden via Parkos (vergelijker van parkeeraanbieders) een boeking gemaakt én betaald voor parking New Park dichtbij Charleroi airport met aankomst op vrijdag 7 mei 2021 om 04u30 (res.nr. H84HB8X). In de bevestigingsmail stond het adres (Rue du vigneron 27, 6040 Jumet) en een telefoonnummer van de parkingbeheerder vermeld (+32 485 19 14 50). We werden gevraagd om dit nummer 15 minuten vóór aankomst te bellen. Op de ochtend van 7 mei hebben we deze nummer tot 4x toe gebeld, maar er werd niet opgenomen. De parking bleek ook onvindbaar te zijn. We hebben voor een gesloten poort van wat leek op een parking gestaan, maar daar stond 'Flash Parking' op vermeld (als ik me niet vergis), en zeker niet 'New Parking'. Omdat we onze vlucht niet mochten missen zijn we ons dan maar gaan parkeren op de dure airport parking van Charleroi.Ik heb later dezelfde dag via e-mail een klacht ingediend bij Parkos. Zij hebben op hun beurt contact opgenomen met New Park, die uiteraard beweren dat de parking gewoon open was die ochtend. Parkos wist me ook te vertellen dat ik niet het juiste nummer had gebeld, nl. 0485 19 14 50 ipv +32 485 19 14 50?? Na talloze e-mails over en weer zeggen ze nu dat ze niets meer kunnen doen. We blijven bij ons standpunt dat de parking gesloten was en willen graag een volledige terugbetaling van €42.