Terug

terugbetaling onkosten wegens niet uitgevoerde dienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. O.

Naar: Parkos

15/10/2024

Via Parkos een parking ("shuttle parkeren")aan de luchthaven van Charleroi gereserveerd (en betaald) Bij aankomst blijkt parking gesloten, en hangt het adres van een andere parking als alternatief(veel verder van de luchthaven gelgen !!! zie bijlage "trajecten_parkings.pdf") Aangekomen aan de 2e parking : niemand aanwezig (zeker geen shuttle) - 7 x telefoonnummer vermeld op reservatie gebeld : telkens onmiddellijk melding dat mailbox vol is ... Ten einde raad, om vlucht niet te missen, naar parking P2 aan de luchthaven gereden en daar geparkeerd. Gewenste oplossing : terugbetaling parkeerkosten van parking P2 ( € 182,-) ipv terugbetaling geboekte parking (€ 51,-)zoals voorgesteld door Parkos

Bemiddeling door Testaankoop 01 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform