Terug

problemen met parking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Parkos

12/12/2023

Hallo, we boekten op de luchthaven van Charleroi, Parkos, op 27/09 en we schreven dat we om 4.00 uur 's ochtends aankwamen. Wij betaalden 73 €. We kwamen aan op 27/09, 1/2 uur later , wat we schreven. Omdat we uit Antwerpen kwamen, en we kunnen niet altijd de exacte tijd berekenen als we op de autostrade rijden. We kwamen aan en we belden verschillende keren en niemand nam het nummer op, dat we gekregen hebben, we kwamen aan op de parkeerplaats, er is ook niemand! ! Ondertussen arriveerden er nog 5 auto's op de parkeerplaats We zaten allemaal met hetzelfde probleem, niemand op de parkeerplaats, geen antwoord aan de telefoon, dus geen shuttle om naar het vliegveld te gaan. We hebben allemaal de beslissing genomen om naar de parkeerplaats bij de van de luchthaven te gaan.Zodra ik op vakantie aankwam, schreef ik ze een e-mail. We kwamen terug van vakantie, en we moesten 208 € betalen voor parkeren op de luchthaven zelf. Ik heb verschillende e-mails geschreven met het verzoek om het bedrag terug te vorderen. En ze willen niets betalen omdat ik 1/2 uur te laat kwam. Om deze reden schrijf ik u, want het is niet normaal, met 1/2 uur vertraging, niemand antwoordt en niemand op de parkeerplaats. Ik hoop dat je me kunt helpen met dit probleem dat me € 281 heeft gekostIk hoop dat u mij zal kunnen helpen, dank u

Berichten (2)

Parkos

Naar: C. G.

12/12/2023

Parkos has received your message (727253) and our customer support team will strive to provide you with an answer within 24 hours. If you have an urgent question, please refer to our frequently asked questions.Reservations can be changed or canceled up to 24 hours before your arrival at the parking via your Parkos login page on our website. For any changes in your trip within 24 hours before your arrival at the parking, inform the parking directly, by the phone number that can be found in your confirmation email. If you would like to add information to your previous message, please reply to this email.Do any of these articles answer your question?----------------------------------------------Wanneer wordt mijn beoordeling gepubliceerd?s:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/9391070081180?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAAYes, close my requests:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/9391070081180?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAA----------------------------------------------Hoe kan ik een review achterlaten?s:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360006304813?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAAYes, close my requests:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360006304813?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAA----------------------------------------------Wat te doen als je auto schade heeft opgelopen?s:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/115006936607?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAAYes, close my requests:/arkos.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/115006936607?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo5MDg5NjAsInVzZXJfaWQiOm51bGwsInRpY2tldF9pZCI6NzI3MjUzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMTcyMDUwMjcxMzI0NCwiYXJ0aWNsZXMiOls5MzkxMDcwMDgxMTgwLDM2MDAwNjMwNDgxMywxMTUwMDY5MzY2MDddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNzA0OTYzOTIwfQ.7IRL9mPtINaTfqaW9zVGC1Vkj07_--u-YT_7mIiHiAA----------------------------------------------This email is a service from Parkos.

Parkos

Naar: C. G.

13/12/2023

Ihre Nachricht (727253) wurde aktualisiert. Wenn Sie weitere Kommentare hinzufa¼gen ma¶chten, antworten Sie bitte auf diese E-Mail oder klicken Sie auf den unten stehenden Link:s:/arkos.zendesk.com/hc/requests/727253Wie wa¼rden Sie den erhaltenen Support bewerten?Sie ka¶nnen die folgende URL in die Adresszeile Ihres Browsers kopieren, um eine Bewertung abzugeben: s:/arkos.zendesk.com/requests/727253/satisfaction/new/zAM3mh76OFRoCiBPFJGJmA8YR?locale=8----------------------------------------------Aktualisiert von: Patricia, 13. Dez. 2023, 09:12 MEZBeste,Bedankt voor uw bericht. Om de situatie te verduidelijken, willen we graag enkele belangrijke punten uit onze algemene voorwaarden benadrukken die relevant zijn voor de situatie die u heeft meegemaakt.Volgens onze algemene voorwaarden, is het de verantwoordelijkheid van elke klant om op tijd aanwezig te zijn op de parkeerlocatie conform de overeengekomen tijdsperiode. Artikel 8 van de algemene voorwaarden specificeert dat Parkos niet aansprakelijk is voor situaties waarin de klant de aankomsttijd niet naleeft. Daarom kunnen we in dit geval helaas geen restitutie verlenen.We begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is, maar we willen u bedanken voor uw begrip van onze algemene voorwaarden waar u tijdens het plaatsen van de boeking mee akkoord bent gegaan.Als u nog verdere vragen heeft of als we iets anders voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback en zullen dit gebruiken om onze service verder te verbeteren.Mit freundlichen Gra¼aŸen,Patricias:/arkos.de/kontakt/----------------------------------------------Aktualisiert von: Klachtenbox, 12. Dez. 2023, 10:05 MEZ --------------------------------Diese E-Mail ist ein Service von Parkos.[N7RVR2-W7G45] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Diese E-Mail ist ein Service von Parkos.[N7RVR2-W7G45]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform