Beste,eerst en vooral wens ik te zeggen dat we alleen nog maar positieve ervaringen hebben met Parkos. We parkeerden via hen al op Dusseldorf, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Charleroi, ... . Echter vlogen we nu vanop Paris Orly. Bij aankomst op de parking (Francepark) werden we ontvangen door zeer onvriendelijke mensen. Daar boven op zeiden ze ons (een dame) dat ze geen reservaties hadden die dag omdat ze alles hadden afgezegd. Onze data waren van 30/10 t.e.m. 6/11. Ze vertelde ons dat Parkos als platform ons had moeten informeren hierover. Wij hebben echter geen mail ontvangen. Daar bovenop zeiden ze daar dat we misschien bij de volgende parking moesten gaan horen. Ook hier kregen we het schimmige en onvriendelijke verhaal dat ze vol zaten en geen reservaties meer aannamen. Zeer vreemd verhaal gezien we van beide parkings busjes zagen weg rijden die helemaal niet vol waren en er ook nog parkeerplaatsen vrij waren.Lang verhaal kort, door de omstandigheden en de angst om onze vlucht dan maar te missen hebben we moeten parkeren op de luchthaven zelf. Dit heeft ons een aanzienlijk bedrag gekost bovenop het bedrag dat we al via Parkos betaalden (68 voor de reservering bij Parkos en 195 op de parking van de luchthaven zelf ...) . Beide bedragen verzoeken we dan ook terug te krijgen. Dit hopelijk via deze weg want dit wensen we nooit meer mee te maken. Gans de trip is voor ons stresserend geweest dankzij dit. Hopelijk begrijpen ze dit ook.Graag feedback via deze weg of via 0495 83 11 24.Vriendelijke groeten,Niel