Terug

Horror start en einde van de vakantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: Parkos

07/11/2021

Beste,eerst en vooral wens ik te zeggen dat we alleen nog maar positieve ervaringen hebben met Parkos. We parkeerden via hen al op Dusseldorf, Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Charleroi, ... . Echter vlogen we nu vanop Paris Orly. Bij aankomst op de parking (Francepark) werden we ontvangen door zeer onvriendelijke mensen. Daar boven op zeiden ze ons (een dame) dat ze geen reservaties hadden die dag omdat ze alles hadden afgezegd. Onze data waren van 30/10 t.e.m. 6/11. Ze vertelde ons dat Parkos als platform ons had moeten informeren hierover. Wij hebben echter geen mail ontvangen. Daar bovenop zeiden ze daar dat we misschien bij de volgende parking moesten gaan horen. Ook hier kregen we het schimmige en onvriendelijke verhaal dat ze vol zaten en geen reservaties meer aannamen. Zeer vreemd verhaal gezien we van beide parkings busjes zagen weg rijden die helemaal niet vol waren en er ook nog parkeerplaatsen vrij waren.Lang verhaal kort, door de omstandigheden en de angst om onze vlucht dan maar te missen hebben we moeten parkeren op de luchthaven zelf. Dit heeft ons een aanzienlijk bedrag gekost bovenop het bedrag dat we al via Parkos betaalden (68 voor de reservering bij Parkos en 195 op de parking van de luchthaven zelf ...) . Beide bedragen verzoeken we dan ook terug te krijgen. Dit hopelijk via deze weg want dit wensen we nooit meer mee te maken. Gans de trip is voor ons stresserend geweest dankzij dit. Hopelijk begrijpen ze dit ook.Graag feedback via deze weg of via 0495 83 11 24.Vriendelijke groeten,Niel

Berichten (5)

Parkos

Naar: N. H.

07/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw bericht (250317) is ontvangen en is door Parkos in behandeling genomen.Buiten kantooruren zijn wij helaas niet altijd in staat om uw e-mail tijdig te beantwoorden. Mocht u een dringende vraag hebben, dan verwijs ik u graag door naar de veelgestelde vragen op onze site.Mocht u een vraag hebben over een wijziging of annulering, dan kunt u dit tot 24 uur voor aanvang van uw reservering via onze site in orde maken. U kunt ook altijd contact opnemen met de parking. Het telefoonnummer vindt u in de bevestiging van uw reservering.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Parkos.[L7LWG0-VL4K]

Parkos

Naar: N. H.

09/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw bericht (250317) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e'‘mail of klik op de onderstaande koppeling:s:/arkos.zendesk.com/hc/requests/250317----------------------------------------------Guadalupe Zambrano Moreira, 9 nov. 2021 09:32 CETThis request was closed and merged into request 250316 "Klantenservice - Contactformulier".----------------------------------------------Klachtenbox, 7 nov. 2021 09:46 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Parkos.[L7LWG0-VL4K] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Parkos.[L7LWG0-VL4K]

Parkos

Naar: N. H.

18/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw bericht (254531) is ontvangen en is door Parkos in behandeling genomen. We streven er naar u binnen 4 werkdagen van een antwoord te voorzien. Mocht u een dringende vraag hebben, dan verwijzen we u graag door naar de veelgestelde vragen op onze site.Mocht u een vraag hebben over een wijziging of annulering, dan kunt u dit tot 24 uur voor aanvang van uw reservering via onze site in orde maken. U kunt ook altijd contact opnemen met de parking. Het telefoonnummer vindt u in de bevestiging van uw reservering.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.----------------------------------------------Guadalupe Zambrano Moreira, 18 nov. 2021 14:07 CETBeste meneer Hermans,Bedankt voor uw bericht. Parkos is een vergelijkingswebsite en beheert zelf geen terreinen. Wij waren niet tijdig op de hoogte gebracht van de situatie van deze parking. Om deze reden heeft u bij een overboekte parking gestaan. Onze excuses hiervoor! Het vooraf betaalde bedrag a Eur68,00 is teruggestort. U ontvangt dit binnen 5 werkdagen op de rekening waarmee is betaald.Omdat wij vanuit Parkos de situatie vervelend voor u vinden, willen wij u graag 10% korting aanbieden op een volgende reservering. U kunt de reservering maken en vervolgens het reserveringsnummer naar ons mailen en refereren naar deze mail. Vervolgens zullen wij de korting achteraf terugboeken.Wij vinden het vervelend om te horen dat u extra kosten heeft gemaakt. Echter is de parking verantwoordelijk voor het uitvoeren van uw dienst. We adviseren daarom ook rechtstreeks contact op te nemen met de parking voor de extra gemaakte kosten. Ze zijn te bereiken via het telefoonnummer in de bevestigingsmail en per e-mail: baghdasaryansamson@gmail.com.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wens u een prettige dag!Met vriendelijke groeten,Guadalupe Zambrano Moreiras:/arkos.nl/contact/--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Parkos.[GDX35V-4RQW]

N. H.

Naar: Parkos

06/12/2021

Beste,We zijn alvast zeer blij met de terugbetaling langs jullie kant. We hebben ook aan Francepark zelf een vergoeding gevraagd omtrent het hoge bedrag dat we op de parking op de luchthaven zelf (195 euro) hebben betaald.Echter vind ik het niet correct dat wij dit moeten doen. Dit terwijl het een partner is waar jullie als platform mee werken. Hierom zou ik jullie toch willen vragen om toch ook van jullie kant contact met hen op te nemen.Ik kijk uit naar uw feedback.Vriendelijke groeten,Niel

Parkos

Naar: N. H.

06/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw bericht (259680) is ontvangen en is door Parkos in behandeling genomen. We streven er naar u binnen 24 uur van een antwoord te voorzien. Mocht u een dringende vraag hebben, dan verwijzen we u graag door naar de veelgestelde vragen op onze site.Mocht u een vraag hebben over een wijziging of annulering, dan kunt u dit tot 24 uur voor aanvang van uw reservering via onze site in orde maken. U kunt ook altijd contact opnemen met de parking. Het telefoonnummer vindt u in de bevestiging van uw reservering.Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageer dan op dit e-mailbericht.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Parkos.[938Q9O-MLKX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform