Uw bericht (
1027421) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e‑mail of klik op de onderstaande koppeling:
s:/arkos.zendesk.com/hc/requests/1027421
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Manon (Parkos)
27 mei 2025 12:12 CEST
Hallo Ares,
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt gehad met Travel Park en dat afspraken niet nagekomen zijn, er onverwachte kosten zijn aangerekend en gevaarlijke situaties zijn ontstaan.
Parkos is de website voor het vergelijken en boeken van parkeerplaatsen bij vliegvelden, maar we bieden de parkeerdienst niet rechtstreeks aan; dit wordt verzorgd door onze parkeerpartners. In eerder mailcontact hebben we je gevraagd om een betalingsbewijs van de extra gemaakte kosten door te sturen. Na ontvangst van deze informatie kunnen wij namelijk je verzoek doorsturen naar de juiste afdeling en ons onderzoek starten. Verder hebben wij je een kortingscode aangeboden voor de lange wachttijd.
We raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met Travel Park voor verdere afhandeling van je klacht, omdat zij verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de parkeerdiensten. De contactgegevens van de parkeerprovider vind je in je reserveringsbevestiging. Mocht je deze gegevens niet bij de hand hebben, kan je contact opnemen met Travel Park via:
+32 465261131
contact@travelpark.be
Onze excuses voor het ongemak, en hopelijk kunnen zij je verder helpen om dit op te lossen.
We wensen je een fijne dag toe.
Hoe kan ik een klacht indienen over de parkeeraanbieder?
Met vriendelijke groeten,
Manon
Klachten
26 mei 2025 13:30 CEST
Dit e-mailbericht is een service van Parkos. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [RKEX4X-YRRPV]