Meest recente klachten

A. J.
19/08/2025

Afgesproken diensten niet nagekomen

Beste, Ik had ik een boeking geplaatst om mijn wagen te parkeren (04/08/2025) via platform van Parkos. Op de bevestigingsmail had ik de instructies gekregen om 30min voor aankomst te bellen voor bevestiging. Dit heb ik dan ook gedaan, heb 21x gebeld en kreeg helaas niemand aan de lijn, telefoon ging onmiddellijk naar voicemail met bericht dat deze vol zat. Een bericht kon ik niet achterlaten. Ook terugbellen hebben ze niet gedaan. Bij aankomst aan de vertrekhal was er ook niemand aanwezig en ik was ruim op tijd. In bijlage het aantal keren dat ik heb proberen te bellen. Bedrijf heeft eigen instructies (30min voor aankomst bellen) niet nagekomen en ons in de kou laten staan. Graag had ik een volledige terugbetaling gehad, aangezien ik geen gebruik kon maken- door nalatigheid van hun eigen medewerkers- van de bestelde diensten. Voor ons was dit een stressvolle moment om ons vakantie te beginnen.

In behandeling
A. C.
26/05/2025

Compesatie voor schade

Beste Wij hebben parking gereserveerd op het platform van Parkos bij Travel Park. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen, er werden extra onvoorziene kosten aangerekend en wij werden geconfronteerd met gevaarlijke situaties. In bijlage vindt u een volledige beschrijving van de feiten. Mvg Ares Ceulemans

Opgelost
G. O.
15/10/2024

terugbetaling onkosten wegens niet uitgevoerde dienst

Via Parkos een parking ("shuttle parkeren")aan de luchthaven van Charleroi gereserveerd (en betaald) Bij aankomst blijkt parking gesloten, en hangt het adres van een andere parking als alternatief(veel verder van de luchthaven gelgen !!! zie bijlage "trajecten_parkings.pdf") Aangekomen aan de 2e parking : niemand aanwezig (zeker geen shuttle) - 7 x telefoonnummer vermeld op reservatie gebeld : telkens onmiddellijk melding dat mailbox vol is ... Ten einde raad, om vlucht niet te missen, naar parking P2 aan de luchthaven gereden en daar geparkeerd. Gewenste oplossing : terugbetaling parkeerkosten van parking P2 ( € 182,-) ipv terugbetaling geboekte parking (€ 51,-)zoals voorgesteld door Parkos

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
C. G.
12/12/2023

problemen met parking

Hallo, we boekten op de luchthaven van Charleroi, Parkos, op 27/09 en we schreven dat we om 4.00 uur 's ochtends aankwamen. Wij betaalden 73 €. We kwamen aan op 27/09, 1/2 uur later , wat we schreven. Omdat we uit Antwerpen kwamen, en we kunnen niet altijd de exacte tijd berekenen als we op de autostrade rijden. We kwamen aan en we belden verschillende keren en niemand nam het nummer op, dat we gekregen hebben, we kwamen aan op de parkeerplaats, er is ook niemand! ! Ondertussen arriveerden er nog 5 auto's op de parkeerplaats We zaten allemaal met hetzelfde probleem, niemand op de parkeerplaats, geen antwoord aan de telefoon, dus geen shuttle om naar het vliegveld te gaan. We hebben allemaal de beslissing genomen om naar de parkeerplaats bij de van de luchthaven te gaan.Zodra ik op vakantie aankwam, schreef ik ze een e-mail. We kwamen terug van vakantie, en we moesten 208 € betalen voor parkeren op de luchthaven zelf. Ik heb verschillende e-mails geschreven met het verzoek om het bedrag terug te vorderen. En ze willen niets betalen omdat ik 1/2 uur te laat kwam. Om deze reden schrijf ik u, want het is niet normaal, met 1/2 uur vertraging, niemand antwoordt en niemand op de parkeerplaats. Ik hoop dat je me kunt helpen met dit probleem dat me € 281 heeft gekostIk hoop dat u mij zal kunnen helpen, dank u

Afgesloten
D. D.
4/11/2023

Geen bevestingsmail ontvangen

BesteIk heb op 22/10 een parkeerplaats gereserveerd via jullie webdienst voor op de luchthaven van Eindhoven. Daags voor ons vertrek zoek ik bevestingsmail, blijkt die nergens te vinden te zijn. Na meermaals geprobeerd te bellen, mail, alsook via jullie website getracht te hebben een nieuwe bevestingsmail te krijgen, kreeg ik nergens een antwoord. Omdat wij om 7u dienden aanwezig te zijn op de luchthaven waren wij genoodzaakt een nieuwe reservering uit te voeren bijgevolg met extra kosten. Wij hadden dus geen contactgegevens van de gereserveerde plaats, laat staan een voucher ontvangen. Hiervoor had ik graag de nieuwe reservering terugbetaald gezien die wij aldus extra moesten boeken alsook een schadevergoeding gezien wij geen beroep konden doen van de shuttle service en alles te voet dienden af te leggen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform