Terug

geen erkenning en oplossing na klacht autoschade op parkeerterrein

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Parkos

30/07/2023

Beste,Ik heb een parkeerplaats geboekt op terrein Park and Go van 16-5-23 tot 21-5-23.Ik had expliciet gekozen voor een aanbieder waar je je autosleuteles NIET afgeeft, om kans op diefstal, om rondrijden met de wagen door derde tijdens de reis, om schade op de wagen bij rondrijden te vermijden.Bij aankomst op het parkeerterrein blijkt dit volledig overboekt: alle parkeerplaatsen zijn bezet, wagens staan geparkeerd tussen de rijen parkeerplaatsen.je diende je autosleutels achter te laten om de wagen nadien te kunnen verplaatsen.Bij afhalen wagen zien we dat - deze inderdaad verplaatst is naar een parkeerplaats- dat de rijen tussen de parkeerrijen alweer vol staan en weer alles verplaatst moet worden- dat er schade zit op de voorkant van het voertuigEr zit een deuk in de nummerplaat en de achterliggende bumper. de aftekening is duidelij keen kleien aanrijding op detrekhaak van een ander voertuig.De parkeerwachter weet van niks hij geeft me een telefoonnummer en e-adres om de klacht na het weekend neer te leggen. We nemen foto's.Op het opgegeven telefoonnummer krijg je geen gehoor. Van het opgegeven e-adres krijg ik geen antwoord.Van de organisatie waar ik heb geboekt (Parkos) begint dan een oneindig voortdurend houd-de-boot-af-tot-de-klant-het-beu-wordt. Er komt - na mijn 2 telefonische oproepen en 5 schriftelijke klachten- geen erkenning noch enig voorstel tot oplossing. Wel een gescherm dat zij alleen maar boeken en niet het parkeren verzorgen. Ik heb bij Parkos geboekt , aan Parkos betaalt en Parkos heeft mij een orderbevestiging gestuurd, wat voor mij betekent dat Parkos de opdracht heeft aanvaard.Ik wil toekomstige klanten en consumenten van deze wanpraktijken vrijwaren en wens alsnog een oplossing voorhet schadeprobleem.

Berichten (2)

Parkos

Naar: D. D.

30/07/2023

Geachte heer/mevrouw,U heeft een bericht gestuurd naar een email adres wat geen berichten kan ontvangen. Berichten verstuurd naar dit e-mail adres zullen niet onze klantenservice bereiken.  Heeft u vragen over uw reserveringen of wilt u wijzigen of annuleren? Bezoek dan onze klantenservice pagina: s:/arkos.zendesk.com/hc/nl

D. D.

Naar: Parkos

30/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform