Uw bericht (
1185902) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e‑mail of klik op de onderstaande koppeling:
s:/arkos.zendesk.com/hc/requests/1185902
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Brenda (Parkos)
20 aug 2025 18:19 CEST
Hoi Abdel,
Bedankt voor je bericht,
We hadden al contact via de mail en zoals besproken hebben we het volledige aankoopbedrag weer terug naar je over gemaakt.
Nogmaals excuus voor de negatieve ervaring en we hopen je nog een keer een positieve te kunnen bezorgen.
Nog een fijne avond!
Ben je tevreden met mijn hulp? Dan zou je me heel erg helpen als je een eerlijke beoordeling achter kunt laten.
Met vriendelijke groeten,
Brenda
Klachten
19 aug 2025 20:15 CEST
Dit e-mailbericht is een service van Parkos. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [1961D2-5W6KE]