Terug

Afgesproken diensten niet nagekomen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. J.

Naar: Parkos

19/08/2025

Beste, Ik had ik een boeking geplaatst om mijn wagen te parkeren (04/08/2025) via platform van Parkos. Op de bevestigingsmail had ik de instructies gekregen om 30min voor aankomst te bellen voor bevestiging. Dit heb ik dan ook gedaan, heb 21x gebeld en kreeg helaas niemand aan de lijn, telefoon ging onmiddellijk naar voicemail met bericht dat deze vol zat. Een bericht kon ik niet achterlaten. Ook terugbellen hebben ze niet gedaan. Bij aankomst aan de vertrekhal was er ook niemand aanwezig en ik was ruim op tijd. In bijlage het aantal keren dat ik heb proberen te bellen. Bedrijf heeft eigen instructies (30min voor aankomst bellen) niet nagekomen en ons in de kou laten staan. Graag had ik een volledige terugbetaling gehad, aangezien ik geen gebruik kon maken- door nalatigheid van hun eigen medewerkers- van de bestelde diensten. Voor ons was dit een stressvolle moment om ons vakantie te beginnen.

Berichten (1)

Parkos

Naar: A. J.

20/08/2025

Uw bericht ( 1185902) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e‑mail of klik op de onderstaande koppeling: s:/arkos.zendesk.com/hc/requests/1185902 Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Brenda (Parkos) 20 aug 2025 18:19 CEST Hoi Abdel, Bedankt voor je bericht, We hadden al contact via de mail en zoals besproken hebben we het volledige aankoopbedrag weer terug naar je over gemaakt. Nogmaals excuus voor de negatieve ervaring en we hopen je nog een keer een positieve te kunnen bezorgen. Nog een fijne avond! Ben je tevreden met mijn hulp? Dan zou je me heel erg helpen als je een eerlijke beoordeling achter kunt laten. Met vriendelijke groeten, Brenda Klachten 19 aug 2025 20:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Parkos. Mogelijk gemaakt door Zendesk [1961D2-5W6KE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform