Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
M. V.
8/07/2025

ettelijke fouten bij plaatsing keuken

Goeie middag, we hebben al een aantal keren contact gehad met EGGO en hun klantendienst ( ergens in Wallonië ) in verband met diverse problemen... ik kan een opsomming geven van deze problemen als dat nodig is.... er is een kwaliteitscontroleur geweest van EGGO waarbij achteraf een EGGO team de vele anomalieën heeft aangepakt ( ? ???? )... toen alles nog niet ok was, hebben we EGGO AALST gevraagd om nogmaals een kwaliteitsdeskundige te sturen... das nu al maanden geen reactie hierop.... onze 3 laatste problemen : 1. de medicijnkast die ze hebben gemonteerd staat scheef aan de muur ( foto kan gestuurd worden )... 2. in een blok van 2 keukenkasten is er één kast di. 6 mm lager hangt ( foto's beschikbaar ) en dus een uitgebreider werk vraagt om in orde te maken... 3. ook hebben we het werkblad in de keuken moeten vervangen ( er staat nu een keramieken plaat in ) aangezien dit werkblad al vuil afgewerkt bleef na de plaatsing, je er niks kon of mocht opzetten zonder onderlegger of plankje of de coating was beschadigd... derhalve is onze vraag : een financiële tussenkomst van EGGO keukens ten bedrage van 3500 euro ( dekking kostprijs keramieken werkblad - 2500 euro - en een bedrag voor een echte stielman om het euvel van de kasten goed te krijgen.... ik kan u foto's en documenten doorsturen als u benoemt wat er nodig is... beste groeten Marc & Nicole VAN DER VURST DE NEEF

Afgesloten
A. D.
27/05/2025

Problemen met plaatsen keuken

Geachte mevrouw/heer, We hebben reeds heel veel stappen ondernomen: 1. Bestelling en plaatsing keuken - 3 september 2024: Keuken besteld. - 14–15 november 2024: Oorspronkelijke datum plaatsing keuken. - 16 november 2024: Keuken pas geplaatst wegens autopanne van de plaatsers. 2. Tijdelijk werkblad Bij de plaatsing werd een tijdelijk werkblad beloofd, maar dit bleek slechts een klein stukje te zijn – enkel naast de afwasbak en het fornuis. Onvoldoende bruikbaar. 3. Werkblad – Artimar - 28 november 2024: Werkblad geplaatst door Artimar, 13 dagen na plaatsing van de keuken. Er was beloofd dat het werkblad binnen vier weken na de plaatsing zou worden geïnstalleerd – dit zou dus vóór de kerstvakantie moeten zijn. - 4 januari 2025: Eerste reactie van Artimar na meerdere pogingen tot contact. Ze gaven aan dat het werkblad pas in de 2de of 3de week van februari zou kunnen geplaatst worden. Werkblad moest nog besteld worden. 4. Afwerking keuken 20 januari 2025: Deels afgewerkt. Er waren onderdelen verkeerd geleverd waardoor niet alles kon worden voltooid. 5. Klachtenmail en bezoek - 27 januari 2025: Klachtenmail gestuurd. Geen reactie ontvangen. - 7 februari 2025: Bezoek aan Eggo Leuven. Voorstel voor dunner werkblad van 1,2 cm werd door ons geweigerd vanwege breekgevaar. Wederom werd snelle afhandeling beloofd. 6. Plaatsing en verdere afwerking - 19 februari 2025: Werkblad uiteindelijk geplaatst door Artimar. - 21 februari 2025: E-mail naar Eggo gestuurd, onmiddellijke reactie ontvangen met belofte dat de plaatser zou bellen. - 3 maart 2025: SMS van plaatser om afspraak te maken. - 13 maart 2025: Afspraak bevestigd voor 17 maart. - 17 maart 2025: Afwerking deels uitgevoerd. 3 van de 4 punten in orde gebracht. Hoekstuk en handgreep ontbraken – moesten opnieuw besteld worden. 7. Schadevergoeding - 4 april 2025: Mail gestuurd met voorstel tot schadevergoeding. Geen reactie. - 17 mei 2025: Reminder gestuurd. Verkoper beweerde dat eerdere mail niet ontvangen was, en nadien dat ze doorgestuurd was naar de manager. Geen verdere opvolging ontvangen. 8. Laatste interventie - 21 mei 2025: Plaatser kwam langs, maar kreeg kast niet mooi afgewerkt. Volgens hem is dit te wijten aan een verschuiving door de plaatsers van het werkblad. Hij zou Eggo verwittigen en een externe dienst zou eventueel komen. - 27 mei 2025: Nog geen verdere reactie of nieuws ontvangen. Belangrijkste problemen en gebrekkige opvolging - Belofte om werkblad te plaatsen vóór kerst niet nagekomen. - Onvoldoende tijdelijk werkblad bij eerste plaatsing. - Slechte communicatie en trage respons (Artimar, Eggo). - Herhaaldelijke uitgestelde en onvolledige afwerking. - Geen reactie op klachtenmail en schadevergoeding. - Technische fouten bij plaatsing die nadien andere problemen veroorzaakten. - Geen oplossing of actie op recente problemen (vanaf 21 mei). Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Annemie

Opgelost
J. S.
2/10/2024

Installatie niet afgerond na 1 jaar...

Wij plaatsten een bestelling voor 2 ingebouwde kasten in de woonkamer en eetplaats. Plan werd opgemaakt en we gaven ons akkoord voor dit plan. Opmeter kwam langs en we bespraken een bijzonderheid, waar we vragen over hadden, namelijk de positie van 1 van de kasten tov een uitspringend muurtje tussen living en eetplaats. "Geen probleem", wordt ons verzekerd. De kast zou gelijk komen met dit muurtje (volgens plan en opmeter). De installatie, 13 oktober 2023. Na een dag installeren blijken er heel wat defecten/gebreken te zijn: deurpanelen zijn tekort, schuiven die niet deftig openen en sluiten, panelen van schuiven die niet op gelijke hoogte zitten, de frontpanelen van 5 van de 8 schuiven zijn beschadigd, slordige afwerking met siliconen, naden van aaneensluitende schuiven komen niet op dezelfde hoogte, een stopcontact dat deels verstopt zit achter de kast (fout bij opmeting) en surprise-surprise: ondanks het plan en de mondelinge garantie bij de opmeting komt de kast niet perfect uit tov het uistekende muurtje. Waarschijnlijk ook niet opgemerkt bij ompeting. Uiteindelijk hebben we voor elk van beide kasten een lijst van 8 opmerkingen. Op 25 november 2023 komen ze langs om de herstellingen/aanpassingen te doen. Een deel lukt, andere zaken worden niet uitgevoerd wegens geen kennis van zaken (stopcontact aanpassen) of opnieuw exact dezelfde (te korte) deurpanelen geleverd als de eerdere panelen. Het stopcontact wouden ze in orde brengen door een stuk van de plastic omkadering te zagen. Ik dacht het niet. Ik eis dat het stopcontact verzet wordt (leuk, muren net herschilderd voor de installatie van de kasten). De kast aanpassen en mooi doen uitkomen tov het uitstekende muurtje is niet meer mogelijk. Ondanks garanties bij het bestellen van de kasten... Na verschillende malen mailen en telefoneren blijken er leveringsproblemen met de panelen en uiteindelijk komen ze 7 (zeven) maanden later nog eens langs... We zijn dan 28 juni 2024. En wat blijkt: weer verkeerde panelen mee! Het stopcontact wordt aangepast, maar het ziet er niet uit (komt tot tegen de zijkant van de kast). Vandaag zijn we 2 oktober 2024. Binnen 11 dagen zal het een jaar zijn dat ze begonnen zijn met de installatie van onze 2 kasten. En ze staan er nog niet (volledig afgewerkt). Geen idee wanneer ze een 4de maal langskomen. Het blijft telkens heel stil aan de overkant.... Een compensatie voor slechte communicatie, slechte service, uitvoeren van de werken niet volgens plan en een jaar aanslepende installatie lijkt mij op zijn plaats. Een algemeen klachtenadres of adres voor klantendienst bestaat niet. Je komt altijd terecht bij of wordt altijd doorgestuurd naar een winkel. Nog maar eens een mailtje gestuurd vandaag. Ben benieuwd... Allemaal geen drama's natuurlijk, maar als je duizenden €€€ betaald, heb je graag dat het in orde is. En liefst op een iets snellere termijn...

Afgesloten
J. J.
29/05/2024

Keuken bijna een jaar geleden besteld, nog steeds niet klaar.

Beste, wij bestelden in juli 2023 een keuken bij Eggo. Verkoop verliep heel vlot, ontwerpster was heel vriendelijk. Helaas hebben we dan lang moeten wachten op de productie, en dat was enkel het begin van onze weg... Wij kregen een plaatsingsdatum die op een feestdag viel (paasmaandag 1 april). 14 maart betaalden we onze keuken volledig. We hebben de datum letterlijk 4x nagevraagd omdat dit op een feestdag viel maar er werd ons verzekerd dat dit klopte. Niet dus. De plaatser kwam pas een dag later, waardoor wij last minute onbetaald verlof moesten nemen op ons werk. De plaatsing liep volledig mis. Een groot deel van de geleverde onderdelen bleek al beschadigd. Hier werden foto's van gemaakt en zou zo snel mogelijk opgelost worden. De plaatser van het stenen werkblad zou gecontacteerd worden om uit te stellen want de beschadigde stukken moesten eerst vervangen worden. Tijdens het installeren raakte de keukenplaatser een stroomkabel, deze heeft hij gerepareerd maar helaas hebben we sindsdien regelmatig kortsluiting. Ons fornuis kon hij niet installeren want hier kende hij niets van, noch thans vooraf met Eggo afgesproken dat zij ons fornuis dat extern gekocht was zouden installeren want daar hebben we een meerprijs voor betaald. Hiervoor hebben we dus onze eigen elektricien moeten laten komen + betalen om ons uit de nood te helpen want wij zaten al 8 maanden zonder keuken wegens verbouwing en wouden eindelijk kunnen koken.Helaas toen de plaatser vertrokken was, en we zelf controleerden kwam er nog meer boven. De gootsteen lekte en de keukenkasten waren niet eens in de muur verankerd. Toen we twee lades opentrokken vielen de kasten helemaal naar voor... Afwerking van de dampkap is niet gebeurd, was noch thans ook op voorhand afgesproken. Wegens de vele problemen zou de afwerking van de dampkap volledig op hun kosten zijn bij de herstelling, en hebben ze de volgende dag nog iemand anders gestuurd om ons lek te repareren en de naar voor vallende kasten vast te zetten.Maar goed, binnen 4-6 weken zouden de nieuwe onderdelen geleverd worden en zou alles in orde zijn. Niet dus.De plaatser van het stenen werkblad belt ons ineens 2 mei op om het blad woensdag 8 mei te installeren, maar wij wisten van niets. Onze keuken was nog niet hersteld. Zij bellen Eggo op, en de herstelling zou pas 2 maanden later in juni zijn?! Verontwaardigd bel ik naar Eggo.. Die zeggen tegen mij dat dit een foutje is en dat de onderdelen niet geleverd waren wegens feestdag van 1 mei (dag van de arbeid) en dat dit zeker bij de volgende levering zou zitten... We zijn vandaag 29 mei en onze keuken is nog niet in orde. Ons eiland kunnen we maar half gebruiken, want maar de helft is bekleed met tijdelijke spaanplaat. Onze gootsteen is gerepareerd met siliconen dus de vraag is hoe lang dat nog gaat houden. Regelmatig hebben we kortsluiting. Onze gootsteen zelf is ondertussen al beschadigd wegens slechte kwaliteit. We zijn nu weer zo veel weken verder en zijn dit echt moe. Er wordt geen nuttige oplossing geboden, ze laten zelf niets van zich horen. We staan op het randje om de bank het bedrag te laten terugboeken want wij hebben duizenden euro's betaald voor een keuken die na maanden nog niet in orde is. Volgens het contract heeft de koper recht op 80 euro per week vertraging voor een keuken wanneer dit de werking hindert, aangezien we al die tijd al maar een half eiland hebben om op te werken....

Afgesloten
L. H.
24/05/2024

Ingemaakte kast wordt in foutieve afmetingen geleverd en niet geïnstalleerd.

BesteOp 14 juni 2023 kreeg ik de bevestiging en ondertekening van het verkoopsorder voor een ingemaakte kast bij Eggo. Op 13 juli 2023 voerde ik de betaling van het voorschot uit.19 juli werd een gedetailleerde opmeting gedaan door de plaatser. 31/8/23 mail met bevestiging van levering op 21/11 en plaatsing op 23/11/23.14/09/23 bevestiging order na opmeting.21/11 /23 betaling overig bedrag per overschrijving. De materialen werden thuis geleverd. 23/11 /23 plaatsing deel kast, blijkt dat de juiste afmetingen van enkele onderdelen niet correct zijn doorgegeven. Er wordt beloofd dat de nodige materialen direct besteld worden. Op 5 januari zou de volledige installatie in orde gebracht worden. 4/1/2024 mail dat de plaatsing nog niet kan gebeuren omdat er nog geen bevestiging is van het order. Februari 2024:3 keer gebeld naar de klantendienst. Uitleg gekregen ivm wat er misloopt met de firma van de materialen. Er wordt een andere firma gezocht, maar de oorspronkelijke firma zou het probleem moeten oplossen. De kleur van de reeds bestelde materialen is niet meer ter beschikking dus de toenmalige firma kan het probleem niet oplossen. Maart/april 20243 weken na elkaar langsgeweest bij Eggo Turnhout, er wordt telkens beloofd dat ze de week nadien meer info en een oplossing hebben. 25/4/24 wordt de oplossing aangeboden van de frontdeuren en zijpanelen(alle zichtbare onderdelen en de nog nodige stukken) in 'het nieuwe wit' te voorzien. Dit zou worden voorzien door de nieuwe firma waarmee ze gaan samenwerken. Ik word verwacht begin mei zelf te bellen om te bekijken wanneer de plaatsingsdatum wordt gepland. Eind mei is er nog steeds geen bevestiging van het order en dus ook geen leverdatum. Ondanks mijn herhaaldelijke vraag om een compensatie op papier te zetten, (voor de lange wachttijd, en om te verzekeren dat ze de nieuwe materialen niet aan een meerprijs aanrekenen) , krijg ik hier géén antwoord op. Er wordt telkens gevraagd om nog geduld te hebben. Ondertussen zijn we bijna een jaar na bestelling van het order en in plaats van een ingemaakte kast, ligt er enkel een hoop materiaal opgestapeld. Ik wil geen beloftes meer, maar concreet een oplossing en een compensatie op papier of een volledige terugbetaling+compensatie zodat ik de kast bij een ander bedrijf kan bestellen. Vriendelijke groeten

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
M. D.
17/03/2024

Probleem financiering, geen opvolging project en geen reactie

Beste, ik ondertekende een contract voor een keuken begin juli 2023, tijdens een actie krediet 0%. De maandelijkse af te betalen bedragen werden me meegedeeld, het voorschot 1800eur werd afgerekend zoals vermeld in het contractvoorwaarden, tweede 1800eur zou ik betalen bij de definitieve goedkeuring van mijn project. De opmeter kwam langs 24juli. Na mails, telefoons en bezoeken aan de toonzaal vond ik het vreemd dat eind september nog steeds niets had vernomen van Eggo. Blijkt dat niemand het opmetingsverslag ontvangen had en niemand had dit opgemerkt. Nieuwe afspraak opmeting en uiteindelijk kan ik op 15/11/2023 ( 4.5maand later!) toch het definitieve ontwerp verder bespreken. We ronden af en ik kom terug op de financieringsregeling, die ik op papier heb staan en waar mijn reeds betaald voorschot aan aangepast is, blijkt dat er niets in orde is voor de financiering. De actie is afgelopen (hoe zou dat komen, 4.5maand later) en nu is JKP 8.5%. Wat neerkomt volgens de verkoper op een 600 eur extra. De man had nog nooit gehoord hoe een financiering wordt berekend, laat staan dat hij wist hoe ze aan te vragen. Hij rekende op lagere school niveau de financiering uit. Ik heb de man persoonlijk uitgelegd hoe een financiering werkt en dat de keuken, door zijn tweede nalatigheid, me zo’n 2000eur extra gaat kosten. Wat ik uiteraard niet aanvaard. Er worden wat standaard excuses per mail gestuurd en er wordt me een korting van zo’n 200eur aangeboden. De standaardmail van Vanvara van Eggo overtrof alles, deze persoon ging de kwaliteitsverantwoordelijke langssturen! Zo worden klachten behandeld bij Eggo, ze worden niet eens gelezen. Een aangetekend schrijven met ingebrekestelling wordt niet ontvangen of afgehaald, ombudsdienst wordt niet beantwoord. Wat toch allemaal duidelijk aantoont dat de fouten niet aan mijn kant gebeurd zijn. Ik heb me altijd aan de contractvoorwaarden gehouden en heb deze netjes opgevolgd. Eggo levert 3x een dienst niet.(Financieringscontract, vertraging van 4.5maand en een plaatsing begin december, die uiteraard niet meer haalbaar is, als mijn project niet opgevolgd wordt). In het contract zijn nergens voorwaarden terug te vlnden die al deze fouten ongedaan kunnen maken. Dat lijkt me een onredelijke contractvoorwaarde. Ik doe wat ik moet doen, de andere partij duidelijk niet. Niet éénmaal, niet tweemaal maar zelfs driemaal slagen ze erin om in de fout te gaan! De medewerker verstoort hier duidelijk het evenwicht “goede trouw” en “rechten en plichten” die beide partijen moeten aangaan bij de ondertekening van een contract. In plaats van te leren uit deze situatie en deze situatie mee te nemen naar de toekomst zodat andere klanten wel goed geholpen worden met financiering, blijft het stil bij Eggo. Deze lakse houding betreur ik ten zeerste van Eggo.

Opgelost
Z. Y.
29/02/2024

Keuken

Beste,Ons keuken is na 5 maanden nog niet afgewerkt.Keuken tablet is kromKan niet overeenkomen met eggo keukens hiervoor

Opgelost
S. C.
23/02/2024

Terugvordering betaling lawaaierige combi frigo-diepvriezer

Tijdens de ontwerpfase van mijn keuken heb ik een verkoper bij Eggo gevraagd om een stille combi frigo-diepvriezer te kiezen omdat het ontwerp in een open studio zal komen waar ik ga wonen, werken en slapen. Achteraf bleek dat de comci wel lawaai maakt en ik in de studio niet langer kan slapen, wonen en werken. Het argument van Eggo is dat deze combi het minste lawaai maakt van alle beschikbare combi's binnen de groothandel, en het klopt inderdaad dat er in het gamma van Eggo geen enkele andere frigo of diepvriezer is die minder lawaai maakt. Toen echter een vakman van Elektrolux langskwam, bleek meteen dat enkel een Dometic in deze studio geschikt is. Het merk Dometic maakt namelijk geen lawaai. Eggo had dus eerlijkheidshalve kunnen zeggen dat er geen combi beschikbaar was uit hun gamma dat aan mijn wensen voldeed en dan had ik zelf een Dometic kunnen bestellen. Bovendien zijn ze zelf de ruimte komen opmeten en wist Eggo perfect met welke technische zaken ze moesten rekening houden. Maar nu heb ik dus een combi waar ik geen enkel gebruik van kan maken en die een verloren ruimte is, wat erg teleurstellend is aangezien dit om een volledig nieuw keukenontwerp gaat. Tijdens dit project gingen ook andere zaken fout, maar deze heeft Eggo dan wel rechtgezet. Maar voor het probleem met de combi beweert mijn verkoper dat dit de eerste keer is dat hij in acht jaar verneemt dat het geluid van een combi storend is in een open studio. Ik had echter zelf 3 minuten nodig om op het internet vast te stellen dat dit wel effectief een vaak voorkomend probleem is. Ik kan hieruit enkel concluderen dat Eggo in het belang van haar verkoop heeft geredeneerd en niet in het belang van de klant (want anders had Eggo geen combi aan mij kunnen verkopen). Conclusie: Voorlopig kan ik de keuken in de studio slechts heel beperkt gebruiken omdat ik geen frigo heb. Eggo stelde me een 'commerciële' prijs voor om de ruimte te transformeren tot een kast, maar daarvoor zou ik extra geld moeten betalen terwijl ik nu al een verlies heb van € 1.689,43 (aankoop combi - inclusief 21% btw) en ik dit geld had willen gebruiken voor de aankoop van een Dometic. Ik wens daarom een terugbetaling van de combi vooraleer ik Eggo kan toestaan dat ze de ruimte tot een plankenkast ombouwen.

Opgelost
N. C.
11/10/2023

beschadigingen, niet geleverde materiaal V2

Beste,Op 16/06/2023 had ik een klacht ingediend met de titel beschadigingen, niet geleverde materiaal. https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01815619-70Naar aanleiding van mijn klacht werd gezegd dat de beschadigde geleverde onderdelen opnieuw waren besteld en op 02/08/2023 zouden worden geleverd. Echter, op 02/08 werd OPNIEUW EEN BESCHADIGDE KASTDEUR geleverd. Hierop werd opnieuw een bestelling geplaatst en moesten we ongeveer TWEE MAANDEN langer wachten. Op 27/09/2023 werd het laatste onderdeel geleverd en geïnstalleerd.Zoals we al in de vorige klacht hebben aangegeven, hadden we gevraagd om een schadevergoeding voor al deze ervaren ongemakken. U had gezegd dat dit verzoek aan het dossier zou worden toegevoegd en dat er informatie zou worden verstrekt na afronding van het project. We hebben echter nog steeds geen terugkoppeling ontvangen over dit onderwerp. Kunt u alstublieft zo snel mogelijk feedback geven over deze kwestie? Ik wil niet langer tijd besteden aan dit proces!

Afgesloten
L. M.
2/10/2023

Na bijna 3 maand nog steeds niet afgewerkt + geen enkel nieuws meer

Beste,Op 1 april 2023 bestelden wij bij Eggo Mechelen een dressing op maat. We betaalden toen een voorschot van €1.965,00 en de plaatsingsdatum was pas voorzien voor 13 juli 2023. Begin juli was de levering van het materiaal gepland en kort daarvoor werden we gecontacteerd met aanmaning tot betaling van het saldo van €4.229,90 (totaalbedrag van €6.194,90 dus voldaan nog voor levering en plaatsing). Tijdens de (gedeeltelijke) plaatsing op 13 juli merkt de plaatser dat een plank beschadigd is en kan dus niet verder met de afwerking van de maatkasten. Dit stuk moest opnieuw besteld worden en de afwerking zou dus verplaatst worden naar een later tijdstip. De dressing is dus maar voor de helft afgewerkt. Sindsdien is alle correspondentie opgehouden. We kregen als laatste bericht van de winkel dat de afwerking voorzien was voor eind september. Op basis van deze informatie contacteerde ik rechstreeks de zelfstandige plaatser, want de winkel of de verkoper contacteren is onmogelijk. Hij liet me weten dat het bestelde stuk nog niet was toegekomen en dat hij zich overigens ook moet laten opereren en de afwerking dus zal overgedragen worden naar een andere plaatser. We zijn vandaag bijna 3 maanden verder en we hebben van Eggo niets meer mogen vernemen. We weten dus niet wanneer de afwerking zal plaatsvinden, we weten niet wie het zal afwerken en we weten niets over de levering van het vervangende stuk. Wij kunnen ons moeilijk inbeelden dat een plank dat vanuit Nederland moet komen 3 maanden op zich moet laten wachten. Zeker voor een producent als Noteborn dat een gigantisch netwerk van distributeurs heeft door gans Europa (onze plank zou van bij hen komen). Intussen is onze ruimte volledig onbruikbaar en fungeert onze dressing als opslagruimte voor planken en dozen. De dressing is open en in het verlengde van onze slaapkamer. We zijn het dus ook meer dan beu om dagelijks te moeten slalomen tussen de rommel om onze slaapkamer te kunnen bereiken.We zijn ook van mening dat na betaling van een stevige factuur van €6.000,00, wij minstens recht hebben op informatie. Toen het was om de betaling op te eisen waren jullie meer dan pro-actief. Eens dat de factuur voldaan is laten jullie de klant als een baksteen vallen. Deze gang van zaken is minstens schandalig te noemen. Wij zitten hier maar eindeloos te wachten en te gissen. Ons geduld is op en wij verwachten snel een oplossing en een schadevergoeding voor het ongemak. In bijlage vindt u foto's van hoe de situatie is achtergebleven sinds 13 juli.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform