Terug

Keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. Y.

Naar: eggo

29/02/2024

Beste,Ons keuken is na 5 maanden nog niet afgewerkt.Keuken tablet is kromKan niet overeenkomen met eggo keukens hiervoor

Berichten (8)

eggo

Naar: Z. Y.

29/02/2024

Beste Mevrouw,Ik bevestig u de ontvangst van uw klacht, die al mijn attentie heeft weerhouden.Het spijt me zeer te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Onze ambitie is om al onze klanten een onberispelijke service te bieden.Bij het lezen van de verschillende problemen die u ons meedeeld, stel ik vast dat wij deze ambitie niet hebben waargemaakt.Hiervoor bied ik u namens Eggo onze welgemeende verontschuldigingen aan.Sta me toe contact op te nemen met de verschillende intervenanten in uw project.Ik kom snel naar u terug met een concreet antwoord en een voorstel tot oplossing.Ik blijf ter beschikking indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

Z. Y.

Naar: eggo

29/02/2024

Beste,U mag mij zeker contacteren,Ik wacht al 5 maanden voor mijn afwerking.1 .deurpaneel ( dat al 2 keer verkeerd besteld is zogezegd)2. Kraan lekt3. Tablet is krom ( ik laat deze duidelijk zien met een waterpas ) u verkoper zegt dat deze binnen tolerantie is !4.communicatie is heel slecht5. Ik heb warmte verlies gehad door deze niet geplaatse deur.Ik eis sowieso een schade vergoeding Ik heb u verkoper meermlaas gemail gebeldDuidelijk ook gezegd van rechts zetting ga ik verder .Is mij nu totaal overIk heb 25000 duizend euro betaaldIk ga nu echt mee verder tot uiterste U mag mij bellen zekkerMa ik echt niet meer stoppen

eggo

Naar: Z. Y.

29/02/2024

Beste Mevrouw,Ik ga contact opnemen met mijn collega's.Kan u mij foto's doorsturen van de problemen, vooral die betreffende het keukentablet ?U mag deze opsturen naar customerCare@eggo.beMet vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

Z. Y.

Naar: eggo

29/02/2024

Beste, Fotos zijn gestuurd Goede oplossing Gevraagd Alvast bedankt

Z. Y.

Naar: eggo

11/03/2024

Beste,De show reactie was enkel voor de eerste dag van eggo hier.Deze mensen helpen niet !Mails met volle info en fotos gestuurd Nog eene reactie hiervoorGewoon aan de lijn houden doen zeAl bijna 6 maanden zelfde

eggo

Naar: Z. Y.

12/03/2024

Beste,Wij hebben uw berichten goed ontvangen.Ik was in verlof vorige week, vandaar dat u geen reactie hebt gekregen van mijn zijde.Wij hebben het interventierapport van 09/03 ontvangen, hierop staat reeds een nieuwe datum vermeld om de resterende problemen af te werken. U heeft deze datum ook gekregen want u heeft het rapport getekend.De interventie staat gepland op 02/05 met onze plaatser.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

Z. Y.

Naar: eggo

12/03/2024

Beste,U vind dat het allemaal kan ?Het is allemaal normaal gang dus Volgens u ook?Dus 7 maanden gaat het worden.Betaal mijn geld terug pak u keuken terug .

eggo

Naar: Z. Y.

13/03/2024

Beste,Wij kunnen pas de interventie uitvoeren van zodra de goederen binnen zijn.De datum van 02/05 werd vastgelegd volgens de leveringstermijnen van onze leveranciers.Ik heb de winkel opgebeld om na te kijken of ze sneller de goederen kunnen ontvangen.Als we deze sneller hebben, kunnen we vragen om de interventie te vervroegen.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform