Beste, wij bestelden in juli 2023 een keuken bij Eggo. Verkoop verliep heel vlot, ontwerpster was heel vriendelijk. Helaas hebben we dan lang moeten wachten op de productie, en dat was enkel het begin van onze weg... Wij kregen een plaatsingsdatum die op een feestdag viel (paasmaandag 1 april). 14 maart betaalden we onze keuken volledig. We hebben de datum letterlijk 4x nagevraagd omdat dit op een feestdag viel maar er werd ons verzekerd dat dit klopte. Niet dus. De plaatser kwam pas een dag later, waardoor wij last minute onbetaald verlof moesten nemen op ons werk. De plaatsing liep volledig mis. Een groot deel van de geleverde onderdelen bleek al beschadigd. Hier werden foto's van gemaakt en zou zo snel mogelijk opgelost worden. De plaatser van het stenen werkblad zou gecontacteerd worden om uit te stellen want de beschadigde stukken moesten eerst vervangen worden. Tijdens het installeren raakte de keukenplaatser een stroomkabel, deze heeft hij gerepareerd maar helaas hebben we sindsdien regelmatig kortsluiting. Ons fornuis kon hij niet installeren want hier kende hij niets van, noch thans vooraf met Eggo afgesproken dat zij ons fornuis dat extern gekocht was zouden installeren want daar hebben we een meerprijs voor betaald. Hiervoor hebben we dus onze eigen elektricien moeten laten komen + betalen om ons uit de nood te helpen want wij zaten al 8 maanden zonder keuken wegens verbouwing en wouden eindelijk kunnen koken.Helaas toen de plaatser vertrokken was, en we zelf controleerden kwam er nog meer boven. De gootsteen lekte en de keukenkasten waren niet eens in de muur verankerd. Toen we twee lades opentrokken vielen de kasten helemaal naar voor... Afwerking van de dampkap is niet gebeurd, was noch thans ook op voorhand afgesproken. Wegens de vele problemen zou de afwerking van de dampkap volledig op hun kosten zijn bij de herstelling, en hebben ze de volgende dag nog iemand anders gestuurd om ons lek te repareren en de naar voor vallende kasten vast te zetten.Maar goed, binnen 4-6 weken zouden de nieuwe onderdelen geleverd worden en zou alles in orde zijn. Niet dus.De plaatser van het stenen werkblad belt ons ineens 2 mei op om het blad woensdag 8 mei te installeren, maar wij wisten van niets. Onze keuken was nog niet hersteld. Zij bellen Eggo op, en de herstelling zou pas 2 maanden later in juni zijn?! Verontwaardigd bel ik naar Eggo.. Die zeggen tegen mij dat dit een foutje is en dat de onderdelen niet geleverd waren wegens feestdag van 1 mei (dag van de arbeid) en dat dit zeker bij de volgende levering zou zitten... We zijn vandaag 29 mei en onze keuken is nog niet in orde. Ons eiland kunnen we maar half gebruiken, want maar de helft is bekleed met tijdelijke spaanplaat. Onze gootsteen is gerepareerd met siliconen dus de vraag is hoe lang dat nog gaat houden. Regelmatig hebben we kortsluiting. Onze gootsteen zelf is ondertussen al beschadigd wegens slechte kwaliteit. We zijn nu weer zo veel weken verder en zijn dit echt moe. Er wordt geen nuttige oplossing geboden, ze laten zelf niets van zich horen. We staan op het randje om de bank het bedrag te laten terugboeken want wij hebben duizenden euro's betaald voor een keuken die na maanden nog niet in orde is. Volgens het contract heeft de koper recht op 80 euro per week vertraging voor een keuken wanneer dit de werking hindert, aangezien we al die tijd al maar een half eiland hebben om op te werken....